וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מרוצים מתיקון הרושם. גורדנה יזומן גם בהמשך?

ה-0:4 על בלארוס נלקח בפרופורציה, אך במחנה הישראלי שמחים על "הגישה והמחויבות". הקשר שהרשים עשוי לקבל הזדמנות גם בסגל הבכיר. מחמאות לשחקנים שהשתפרו אחרי הונגריה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

נבחרת ישראל גברה 0:4 על בלארוס אמש (שלישי) וסיימה בטעם טוב את צמד משחקי הידידות שערכה בהונגריה. כזכור, בשבת האחרונה הובסה הנבחרת 3:0 על ידי הונגריה והשחקנים ספגו ביקורות רבות על הופעה די חלשה, בעיקר בפן ההגנתי. אחרי אותה תבוסה, לאנשי הנבחרת - ובעיקר למאמן החדש רן בן שמעון - היה חשוב מאוד לתקן את הרושם הרע ולהיראות טוב יותר מול בלארוס, ואכן כך היה.

בן שמעון רשם ציון דרך משמעותי בקריירה אחרי ניצחון ראשון שלו כמאמן נבחרת ישראל. במחנה הכחול-לבן ידעו שאין צורך לצאת בחגיגות והצהרות, גם כי מדובר ביריבה שלפחות על הנייר חלשה יותר, וגם כי מדובר בסך הכל במשחק אימון עם סגל שחקנים שרובו לא ייטול חלק במשחקים הבאים בליגת האומות.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

מוחמד כנעאן שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כנעאן חוגג את השער הרביעי של נבחרת ישראל אתמול/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"המשחק אתמול כבר היה הרבה יותר טוב מהמשחק נגד הונגריה. ולא רק בגלל התוצאה", אמרו בנבחרת. "היו הרבה דקות טובות, עם לחץ גבוה ומשחק התקפי שבו ראינו הרבה שחקנים שעושים פעולות מחוץ לעמדות המוצא שלהם, בתוספת לחילופי מקומות ביניהם. ראינו הפעם שינוי גדול בגישה והרבה מחויבות של חלק מהשחקנים שעשו משחק לא טוב מול הונגריה ואתמול הציגו שיפור משמעותי. אפשר להגיד שמהדקה ה-30 של המשחק בהונגריה, בתוספת להרבה דקות טובות אתמול מול בלארוס, זאת הנבחרת ואלה עקרונות המשחק שנרצה לראות".

בצוות המקצועי החמיאו למספר שחקנים שפתחו בהרכב והציגו יכולת משופרת מאוד, דוגמת דן ביטון, נטע לביא ורז שלמה, אחרי משחק לא טוב שלהם בהפסד להונגריה. צמד המחליפים, גדי קינדה ומוחמד כנעאן, קיבל מחמאות רבות על היכולת וההשפעה החיובית על המשחק מהרגע שנכנסו. שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא הקשר רועי גורדנה, שנכנס טוב כמחליף נגד הונגריה ואמש בלט מאוד מול בלארוס. בעקבות הצטיינותו של גורדנה בצמד המשחקים, הוא עשוי לבוא בחשבון גם בזימונים הבאים לקראת המשימה הבאה של הנבחרת: המשחקים נגד בלגיה ואיטליה בפתיחת קמפיין ליגת האומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
ניצחון בכורה בנבחרת. בן שמעון/רויטרס

מאז מינויו של בן שמעון מדברים בנבחרת ישראל בעיקר על תהליך הצערה בשנים הקרובות. השחקנים שיהוו את הגרעין המשמעותי בסגל נמצאים כעת בנבחרת הצעירה לקראת המשחקים האולימפיים, כך שלמעשה רק בפגרת הנבחרות הבאה יוכל המאמן לקבל לרשותו סגל מלא. די אם נזכיר שמות כמו אוסקר גלוך, רוי רביבו, ענאן חלאילי, דור תורג'מן, סתיו למקין, עידן טוקלומטי, אלעד מדמון ועדי יונה, לצד שלושת חריגי הגיל בטורניר בפריז - דניאל פרץ, עומרי גנדלמן ושון גולדברג שמקומם בסגל הבוגרת מובטח גם הוא, כדי להבין כמה שונה אמורה להיראות הנבחרת בספטמבר. שחקנים בכירים נוספים שקיבלו שחרור מהמשחקים בהונגריה, כמו דור פרץ, גבי קניקובסקי ומוחמד ג'אבר, אמורים להיכלל בסגל שיתכנס לתחילת ליגת האומות, זאת כמובן בנוסף לליגיונרים כמו ליאל עבדה ומנור סולומון, שיבוא בחשבון אם יחלים מהפציעה הארוכה בברך ויהיה כשיר לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully