וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאנו ביכורים: 0:4 נפלא לנבחרת ישראל על בלארוס

שלושה ימים אחרי שספגה שלושה שערים במחצית הראשונה בהפסד להונגריה, בן שמעון ביצע חמישה שינויים, זכה לתמורה ממלמד (7), ספורי (18) שגם בישל לשלמה (36) וכנעאן (82) בדרך לניצחונו הראשון כמאמן הלאומי. גלזר נפצע והוחלף, וולקוב הורחק מנגד

רן בן שמעון לפני משחק הנבחרת נגד בלארוס/ההתאחדות לכדורגל

אחרי שהקדנציה של רן בן שמעון נפתחה עם תבוסה 3:0 מול הונגריה, משחק בו ספגה הנבחרת שלושה שערים במחצית הראשונה, הערב (שלישי), בערב חג שבועות, בן שמעון ביצע חמישה שינויים ב-11, זנח את מערך שלושת הבלמים ושוב על אדמת הונגריה הובקעו שלושה שערים במחצית הראשונה - הפעם לזכות ישראל שהביסה 0:4 את בלארוס במשחק ידידות נוסף.

בשונה מהמשחק בשבת בדברצן שהסתיים בהפסד מביך, הערב עידן נחמיאס פתח במרכז ההגנה לצד רז שלמה, כאשר יואב הופמייסטר ועופרי ארד סופסלו. רועי גורדנה ואליאל פרץ נכנסו לקישור וגיא מלמד פתח בחוד על חשבונו של תאי בריבו, כשאיתו רמזי ספורי ודן ביטון ששמר על מקומו בהרכב. זה השתלם בגדול לבן שמעון, כי גיא מלמד בדקה ה-7 כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת אחרי מהלך נאה של פרץ וביטון, ספורי (18) הכפיל את היתרון (גם עבורו זה היה שער בכורה) ועוד במחצית הראשונה בישל לרז שלמה את שערו השני במדים הלאומיים. לקראת הסיום כבש קשר מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן את ה-0:4, כבש גם כן שער בכורה וקבע את תוצאת הסיום מול בלארוס שבמחצית השנייה נותרה ב-10 שחקנים. יש לציין שעומרי גלזר, שוער הנבחרת, נפצע והוחלף במהלך החצי השני.

זהו כאמור גם ניצחון הבכורה של בן שמעון כמאמן נבחרת ישראל וזהו הניצחון השלישי ברציפות של ישראל על בלארוס - בשני המשחקים הקודמים במוקדמות היורו בשנה שעברה עשתה זאת בתוספת הזמן.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

נבחרת ישראל, תמונה קבוצתית. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
חמישה שינויים לעומת ההפסד להונגריה. הרכב הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הרכבים

בלארוס: סרגיי איגנטוביץ' (פיודור לפוחוב, 80), רומן יוזפצ'וק (סרגיי קרפוביץ', 46), זכאר וולקוב, סרגיי פרחומנקו, דניס לויצקי (קיריל פשנין, 61), ניקיטה קורזון, ייבגני יבלונסקי, ואלרי גרומיקו (דמיטרי אנטילבסקי, 46), ולדיסלב קלימוביץ' (מקסים קסארב, 73), מקסים קיריב, גרמן ברקובסקי (ולדיסלב מורוזוב, 61).

ישראל: עומרי גלזר (יואב ג'רפי, 70), אלי דסה, עידן נחמיאס, רז שלמה, דני גרופר (דן גלזר, 82), נטע לביא, רועי גורדנה (גוני נאור, 65), אליאל פרץ (גדי קינדה, 65), דן ביטון, רמזי ספורי (מוחמד כנעאן, 70), גיא מלמד (תאי בריבו, 70).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל, נטע לביא. Horvath Tamas, GettyImages
מאלו ששמרו על מקומם בהרכב. לביא/GettyImages, Horvath Tamas

מהלך המשחק

דקה 3: התקפה נאה של ישראל הסתיימה בלא כלום. ביטון הרים מימין לספורי, שהוריד עם החזה למלמד שפספס את הכדור מעמדה דיי נוחה.

דקה 7: גול! 0:1 לישראל. פרץ הכניס כדור עומק נפלא לביטון, שבעט לפינה הקרובה וסחט הצלה מהשוער, מלמד התנפל על הכדור החוזר וכמעט מקו השער לא יכול היה להחמיץ.

דקה 17: כמעט השוויון של בלארוס. גורדנה ביצע עבירה מיותרת ליד הרחבה, הכדור הוגבה משמאל וקלימוביץ' נגח הלוצה.

דקה 18: גול! 0:2 לישראל. אליאל פרץ התגבר על השומר והוציא רוחב לספורי, שהטעה את הבלם, נתן לכדור לקפוץ ומהאוויר בעט לפינה הרחוקה.

דקה 35: דן ביטון דהר מרחבה לרחבה ובסופו של דבר בעט מכ-20 מטר כדור שקפץ על הדשדא, איגנטוביץ' ירד מצוין ושלח יד ארוכה כדי להדוף לקרן.

דקה 36: גול! 0:3 לישראל! ספורי הרים את הקרן מימין, רז שלמה השתחרר ונגח לפינה הרחוקה.

מוחמד כנעאן שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שחקן נוסף שחגג שער בכורה. כנעאן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

דקה 65: כרטיס אדום לבלארוס! אחרי דקות ארוכות ללא אירועים ממשיים, השופט ההונגרי שלף כרטיס צהוב שני ואדום לבלם הבלארוסי.

דקה 67: מורוזוב, שעלה מהספסל, ניצב מול גלזר ומזווית לא פשוטה בעט לקורה והחוצה. במהלך זה השוער נפגע והוחלף בג'רפי לאחר מכן.

דקה 82: גול! שער בכורה גם לכנעאן. דאבל פס שלו עם גדי קינדה אחרי טעות בהגנת בלארוס הסתיימה עם כדור רביעי ברשת. 0:4 לישראל על בלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully