וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמת סיכון גבוהה": בגרמניה סימנו את המשחק הנפיץ ביורו

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 9:08

רשויות האבטחה בגלזנקירשן חוששים מהתפרעויות במפגש בין אנגליה לסרביה ביום ראשון והחליטו לאסור על שתיית בירה ביציע: "יש הרבה חוליגנים בשני הצדדים"

תקציר: אנגליה - איסלנד 1:0/ספורט1

רק עוד שלושה ימים נותרו לפתיחת היורו ובגרמניה מתגברים את האבטחה. הנבחרת המארחת תוציא לדרך את הטורניר עם משחק הפתיחה נגד סקוטלנד, אלא שבכוחות האבטחה סימנו את המשחק בין אנגליה לסרביה (שידור ישיר בערוצי ספורט1) ביום ראשון כ"משחק בסיכון גבוה".

בגרמניה חוששים מצריכת יתר של אלכוהול במשחק הזה ולפיכך, גורמי האבטחה בגלזנקירשן החליטו שיותר למכור לאוהדים בירה עם אחוז אלכוהול נמוך במיוחר ולא יתאפשר להם לשתות אותה ביציעים.

השיטור יהיה יותר מורכב מכיוון שאופ"א ביקשה להסיר את המחיצות והאוהדים משני הצדדים יישבו קרוב זה לזה, כאשר שני שלישים מהכרטיסים יוקצו לאזורים מעורבים.

"אני חושב שזה משחק בסיכון גבוה מאוד בגלל ההיסטוריה, בגלל החוליגנים שיש בשני הצדדים," אמר כריסטוף בורגהרדט, אחד מקציני האבטחה לסקיי ניוז, "בסרביה יש הרבה מאוד חוליגנים. האנגלים, עם אלכוהול, הם לפעמים מאוד אלימים. אז זו משימה גדולה עבורנו להתכונן, בתקווה שלא יקרה כלום".

אוהדי נבחרת אנגליה. Robbie Jay Barratt, GettyImages
האוהדים האנגלים יצרכו רק בירה עם אחוז אלוכוהול נמוך/GettyImages, Robbie Jay Barratt

אנגליה נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר ומעל 300,000 אוהדים בריטים צפויים לנסוע לגרמניה לטורניר - הכי הרבה שהם מביאים מאז יורו 2016 בצרפת. בגרמניה מקווים שהכול יעבור בצורה חלקה, אך ניסיון העבר מלמד שהסיכוי לכך קלוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקי אנגליה בשלב הבתים:

אנגליה - סרביה (16.6)
אנגליה - דנמרק (20.6)
אנגליה - סלובניה (25.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully