וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה לקח אחריות, ביקורת על קיירי: "עדיין לא הופיע"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 8:07

כוכב דאלאס טען שהאיבודים וההחטאות שלו "עלו לנו במשחק", קיד חלק עליו: "חייבים למצוא עוד התקפה". אירווינג שוב אכזב, ברשת לגלגו

ג'רו הולידיי אחרי ניצחון בוסטון במשחק מספר 2 של גמר ה-NBA/מתוך טוויטר

לוקה דונצ'יץ' עלה למשחק מספר 2 בגמר ה-NBA הלילה (בין ראשון לשני) עם פציעות בחזה, בקרסול ובברכיים. למשך שלבים ארוכים הוא סיפק פייט לבוסטון כמעט לבדו, אך גם טריפל דאבל של 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים לא הספיק. דאלאס הפסידה 105:98, נקלעה לפיגור 2:0 ותקווה להחיות את הסדרה בביתה.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

על אף שכל שחקני החמישייה של המאבס בסופו של דבר הגיעו לספרות כפולות, דונצ'יץ' מיעט לקבל סיוע בשלושת הרבעים הראשונים - ונעלם בעצמו ברבע המכריע (הוא קלע 13 נקודות ברבע הראשון, 10 בשני, 6 בשלישי ו-3 במכריע). חבריו לקבוצה קלעו 11.8 אחוז מחוץ לקשת, אך הכוכב לקח אחריות בסיום וטען: "האיבודים שלי (8) והחטאות העונשין (4 מ-8) עלו לנו במשחק. אני חייב להשתפר בשתי הקטגוריות האלה".

"לא הכל עליו", הבהיר ג'ייסון קיד. "אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. לוקה היה נהדר. זה מי שהוא - הוא מנהיג. הוא היה טוב מאוד ושם אותנו בעמדה טובה, הוא סידר לנו מצבים ולצערי זה לא הספיק. לוקה שחקן מיוחד - אם לא השחקן הטוב בעולם. חייבים למצוא עוד מישהו שיקלע מלבד לוקה וקיירי, חייבים למצוא עוד ניצוץ התקפי. אנחנו נלחמים בצורה בלתי רגילה כדי לטפס במעלה הגבעה הזאת. אני מקווה שלחזור הביתה יעזור לנו".

"בגללו זה הם הקבוצה מספר 1 ב-NBA, עם המאזן הטוב ביותר", הוסיף דונצ'יץ'. "יש להם הרבה שחקנים מצוינים. כמעט כל אחד שם יכול להתפוצץ".

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. Maddie Meyer, GettyImages
נפל מהרגליים בסיום. דונצ'יץ'/GettyImages, Maddie Meyer

קיירי אירווינג שוב היה לא יציב - אחרי 6 מ-19 מהשדה במשחק הראשון, סיים הפעם עם 7 מ-18, כולל 0 מ-8 ל-3. "ג'רו הולידיי ודרק ווייט הרבה יותר טובים ממנו בסדרה הזו", צייץ קווין אוקונור מ"דה רינגר". "אם קיירי לא ייתן יותר, לוקה יהיה חייב לזרוק יותר מ-30 פעמים במשחק". שחקן העבר קנדריק פרקינס הוסיף וצייץ: "הוא עדיין לא הופיע לגמר הזה".

"הוציאו אותו מהקצב שלו, הגארדים של בוסטון סוגרים לו את זוויות הזריקה", ניתח בריאן ווינדהורסט ב-ESPN. "אחרי משחק מספר 1 הוא הקניט את הקהל המקומי וטען שהם לא מספיק רועשים, וגם הפעם היו לו דין ודברים איתם. היה נראה שהוא חושב יותר מדי".

עוד בוואלה!

"מהלך חולני" ו-MVP מפתיע: בוסטון הוכיחה כמה היא מיוחדת

לכתבה המלאה

ברשת מלגלגים על קיירי

בכך, ציין אירווינג הפסד 12 ברציפות לבוסטון מאז אותו משחק עם ברוקלין, בו נראה דורך על סמל הסלטיקס על הפרקט. "הרבה זריקות פגעו בחלק האחורי של הטבעת, זה יכול להיות מרגיז אבל כמובן שאני חייב להיות טוב יותר התקפית", אמר הרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully