וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה בארבע עיניים: המאמן שנועד עם בעלי מנצ'סטר יונייטד

ב"בילד" דווח כי ג'ים רטקליף נפגש עם מאמנה של באיירן מינכן לשעבר, תומאס טוכל, אשר ניסה לשכנע למנות אותו במקום אריק טן האח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

סאגת עתיד מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, לא יורדת מהכותרות בתקשורת האנגלית כבר חודשים רבים. עם סיום עגום לעונה במסגרת הליגה, ההולנדי כבר היה בדרך החוצה מתיאטרון החלומות, עד הזכייה בגביע האנגלי על חשבון מנצ'סטר סיטי, וכעת נראה שסר ג'ים רטקליף ימתין בסבלנות להתפתחויות סביב גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה שנחשב למועמד ראשי.

במקרה וסאות'גייט ימשיך להדריך את נבחרת שלושת האריות מעבר ליורו הקרוב, האפשרות שטן האח ימשיך היא סבירה לחלוטין בעיניו של בעלי יונייטד, אך ב"בילד" טוענים שהוא החל לחשוב על מחליף להולנדי ואף נפגש פנים אל פנים עם מאמן אירופי בכיר פנוי.

לפי כריסטיאן פאלק מהעיתון הגרמני, נערכה פגישה בין תומאס טוכל, ששוחרר מבאיירן מינכן, לבין רטקליף, כשטוכל "חשף את התוכניות במקרה ויקבל את התפקיד".

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל. Alexander Hassenstein, GettyImages
רוצה רק משרה אחת, והיא על הקווים במנצ'סטר יונייטד. תומאס טוכל/GettyImages, Alexander Hassenstein

המאמן הגרמני הדגיש באוזניו של בעלי יונייטד כי הוא חושב שהוא יכול להחזיר את הבעיות של המועדון עם שחקנים כמו ג'יידון סאנצ'ו ומייסון מאונט, במטרה להשיב לשניים את הביטחון ולהפוך אותם לשחקני סגל משמעותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully