וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטקליף לא ממהר: הסיבה שטן האח עדין לא פוטר מיונייטד

ב"אינדיפנדנט" חשפו את התוכנית של בעלי השדים האדומים בנוגע למשרת המאמן. ההולנדי עשוי לקבל הזדמנות נוספת במנצ'סטר אם "המועמד הבכיר" ישמור על תפקידו בנבחרת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

הזכייה בגביע האנגלי עם ניצחון 1:2 יוקרתי בגמר על מנצ'סטר סיטי, העניקו לאריק טן האח, לפחות, עוד כמה ימי חסד על הקווים במנצ'סטר יונייטד. סר ג'ים רטקליף, בעלי השדים האדומים, כבר רמז אחרי הגמר כשלא אמר באופן רשמי האם המאמן ההולנדי ישמור על המשרה באולד טארפורד, עם רשימה ארוכה של מאמנים שהתבטאו בפומבי או זכו לדיווחים מהממלכה הבריטית בנוגע לאפשרות שיאמנו את יונייטד בעונה הבאה.

ב"אינדיפנדנט" מדווחים כעת שהסיבה לכך שעדיין אין התייחסות כלשהי לגבי עתידו של טן האח מגיעה דווקא מנבחרת אנגליה. גארת' סאות'גייט, מאמן הנבחרת האנגלית, כבר זמן רב נמצא כאחד המועמדים העיקריים לרשת את ההולנדי על הקווים ביונייטד, אך נראה שרטקליף החליט כי הוא האפשרות הריאלית והבכירה ביותר שבעלי המועדון רוצה לראות בעמדת המאמן. כלומר, נכון לעכשיו ההולנדי לא יפוטר ויקבל זמן או הזדמנות נוספת, אלא אם סאות'גייט יסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי בעקבות היורו הקרוב שיתחיל בסוף השבוע הבא בגרמניה.

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
יונייטד מעדיפה לחכות לו ולא למהר לפטר את טן האח. סאות'גייט/רויטרס

חוזהו של סאות'גייט בן ה-53 בנבחרת שלושת האריות יסתיים בחודש דצמבר הקרוב, אך הוא כבר רמז וגם ההתאחדות האנגלית לפי דיווחים רוצה בו לקדנציה נוספת, לפחות עד מונדיאל 2026. במידה וימשיך לאמן את אנגליה, רטקליף עשוי לתת לטן האח לפתוח את העונה הבאה, כאשר המועמדות של תומאס פרנק, רוברטו דה זרבי, תומאס טוכל ומאוריסיו פוצ'טינו עדיין נשקלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully