וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערמומי": קיד עבר ללוחמה פסיכולוגית לפני משחק 2

מאמן דאלאס סימן את בראון כ"שחקן הכי טוב" בבוסטון: "התחילו משחקי המוח". הסלטיקס לא התרגשו: "מנסים ליצור קרע בינינו"

תקציר: וירטוס בולוניה - אולימפיה מילאנו 86:75 (סדרת גמר באיטליה)/ספורט1

דאלאס לא באמת נראיתה כמו יריבה ראויה לבוסטון במשחק הראשון של סדרת גמר ה-NBA, אז המאמן שלה, ג'ייסון קיד, כנראה מחפש גם מחוץ למגרש את הטקטיקה שאולי תערער את הסלטיקס. במסיבת עיתונאים לקראת משחק מספר 2 מחר (בלילה שבין ראשון לשני, 3:00), קיד סיפק אמירה שפורשה על ידי כולם כניסיון לפלג בין כוכבי אלופת המזרח.

לצפות בשערים מיד לאחר שהובקעו: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

מאמן דאלאס נשאל לגבי האתגר שבהתמודדות עם ג'יילן בראון, מי שהצטיין בניצחון 89:107 במשחק הראשון, עם 22 נקודות שהציבו אותו בראש רשימת הקלעים של בוסטון. "ובכן, ג'יילן הוא השחקן הכי טוב שלהם", השיב קיד. בעוד שבראון בהחלט נחשב לסופרסטאר לכל דבר, במקביל הוא גם נתפס באופן גורף ככינור שני לג'ייסון טייטום. האחרון, אם לבחון על פי עובדות יבשות, נכלל בחמישיית העונה כבר שלוש שנים ברציפות, בעוד שבראון נבחר רק לחמישייה השנייה פעם אחת, אשתקד.

"כשמסתכלים על מה שהוא עושה בהגנה, איך הוא שמר על לוקה (דונצ'יץ') על כל המגרש, הגיע לקו העונשין, עשה הכל - זה מה שהשחקן הכי טוב שלך עושה", המשיך קיד והסביר את טענתו.

זה לא מנע, כאמור, מהדברים שלו להתפרש כלוחמה פסיכולוגית. העיתונאי קית' סמית', למשל, צייץ: "התחלנו עם משחקי מוחות, אה? בראון וטייטום שומעים דברים מהסוג הזה כבר שנים. חוץ מזה, זה לא נשמע אמיתי כשלוקחים בחשבון את הגישה ההגנתית של המאבס במשחק הראשון".

הסלטיקס, יש לציין, כלל לא מתרגשים מדבריו של קיד. בראון עצמו ענה כשנשאל על האמירה: "אין לי תגובה. זה משחק קבוצתי, לכל אחד יש דעה משלו". טייטום שידר על אותו גל, ואמר: "אין תגובה. זה ספורט קבוצתי. לא היינו כאן אם לא היה לנו את ג'יילן בראון בקבוצה, אנשים מנסים ליצור קרע בינינו. זה דבר חכם לעשות, או לנסות לעשות. היינו בסיטואציה הזאת".

גם אל הורפורד לא קנה את התרגיל: "ג'ייסון קיד... אני קולט מה הוא עושה. ערמומי", אמר הסנטר של בוסטון וצחק תוך שהוא עוזב את עמדת הראיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully