וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין לשחקנים: "סליחה שאני עוזב. ההחלטה קשה"

מאמן מכבי תל אביב בעונה החולפת, ואנשי הצוות שלו שמבחינתם קיוו להישאר שנה נוספת וגם הם עזבו את ישראל עוד לפני שהאירי הודיע על הבחירה להמשיך ליעד הבא, כתבו הודעות פרידה. כיצד הגיבו בקבוצה לעזיבתם?

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

רבים משחקני מכבי תל אביב העריכו כי הפרידה מרובי קין תגיע. "ברגע שהוא דחה שוב ושוב את ההתייחסות שלו לעתידו, היה ברור לנו שהוא לא יישאר", סיפר אתמול אחד משחקני מכבי תל אביב. "היינו מדברים בינינו בשבועיים האחרונים על זה שאין סיכוי שהוא יישאר, אם הוא אפילו לא מוכן לשתף במה שעובר לו בראש".

הפרידה שהגיעה רק אתמול (שישי) רשמית, לא איפשרה לרובי קין ואנשי הצוות שלו להיפרד באופן פרונטלי מהשחקנים כאן בארץ. בשל כך הרגישו קין ועוזריו צורך לשלוח הודעות לשחקנים אתמול במהלך היום, כאשר גם השחקנים כתבו לצוות הודעות פרידה. קין כתב בין היתר לשחקנים בהודעות אישיות: "סליחה שאני עוזב. זו היתה החלטה קשה מאוד". רורי דלאפ עוזרו של קין שהיה קרוב מאוד לשחקנים כתב הודעות אישיות והודה כי עבורו זו היתה אחת מעונות הכדורגל הכי נפלאות שחווה. כזכור, עוזריו של קין דייב סארקאן, פיליפ האדסון ורורי דלאפ רצו מאוד להישאר בישראל ולהמשיך לעבוד במכבי תל אביב, אך להם לא היתה בסופו של דבר השפעה על ההחלטה של המאמן, שהעדיף להמשיך הלאה לתחנה הבאה בקריירה שלו ולא לשוב לעונה שנייה במכבי תל אביב.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קין העדיף להמשיך לתחנה הבאה ולא לשוב למכבי תל אביב/ברני ארדוב

בצוות המנהלה של מכבי תל אביב דווקא היתה הרגשה שקין בסוף יישאר, אחרי שטס לפגישה בקנדה אצל מיטש גולדהאר. חלקם היו משוכנעים גם משיחות עם אנשי הצוות של קין שבסוף הדברים יסתדרו והם יישארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully