וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין עוזב את מכבי תל אביב: "החלטה קשה עבורי"

7.6.2024 / 7:00

הצהובים הודיעו כי נעתרו לבקשתו של המאמן שלא לממש את הארכת החוזה שלו. יחד איתו יעזבו גם יתר אנשי הצוות. קין: "גאה בהישגים שלנו". גולדהאר הודה לו: "מילא את חובתו בנסיבות קשות, תמיד אהיה אסיר תודה על כך"

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

דרמה במכבי תל אביב. הקבוצה הודיעה הבוקר (שישי) כי רובי קין לא ימשיך לעונה נוספת, לאחר שביקש שלא לממש את הארכת החוזה שלו. המאמן האירי שהצעיד את מכבי תל אביב לזכייה באליפות ראשונה מאז 2020, יעזוב יחד עם יתר אנשי הצוות שלו והצהובים יחפשו מאמן חדש שימונה בקרוב.

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "ברצוני להודות לרובי ולצוות שלו, רורי דלאפ, דייב סארקאן, מייק סטאוול, ופיליפ האדסון על העבודה הקשה ועל המסירות שלהם במהלך עונה זו ושהביאו את האליפות בחזרה למכבי. רובי והצוות שלו מילאו את חובתם נאמנה בנסיבות קשות ועל כך תמיד אהיה אסיר תודה. רובי, המועדון והאוהדים יישארו מחוברים תמיד לאתגרים ולהצלחה של עונת 2023/24."

רובי קין אמר: "ההחלטה לעזוב את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב היתה קשה עבורי. אני רוצה להודות לבעלים, לכל השחקנים, המאמנים, והאוהדים על שהפכתם את העונה הזאת לבלתי נשכחת. אני מאוד גאה על כל מה שהשגנו יחד כקבוצה ובמיוחד גאה בעבודה הקשה והמסירות שהביאו לזכייה באליפות ובגביע הטוטו. אני מאחל לכל המעורבים במועדון את מלוא ההצלחה בליגת האלופות ובעונה הקרובה".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
פרידה בלתי צפויה. רובי קין/אריאל שלום

על פי הודעתה של מכבי תל אביב, "המועדון לא יגיב בנושא עד למועד בו ימונה מאמן חדש לעונת 2024/25".

בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, הוביל קין את מכבי תל אביב לזכייה באליפות המדינה, גביע הטוטו ולקמפיין אירופי מרשים כולל העפלה היסטורית לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully