וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו נגד ריאל מדריד: נוייר שוב שגה והלחיץ את גרמניה

השוער הדף כדור למרכז הרחבה וספג שער לא מחוייב מול יוון, במהלך שהזכיר מאוד את הטעות שביצע בחצי גמר ליגת האלופות. נאגלסמן הבהיר את עמדתו, מתיאוס ענה לו

תקציר: גרמניה - יוון 1:2/ספורט1

לפני חודש בדיוק הייתה באיירן מינכן במרחק דקות ספורות מהעפלה לגמר ליגת האלופות. היא הובילה בסנטיאגו ברנבאו על ריאל מדריד, אבל החזיקה מעמד רק 88 דקות - כי אז היה זה המחליף חוסלו שכבש פעמיים, ריאל מדריד ניצחה 1:2 וכידוע דהרה כל הדרך לגביע ה-15 שלה. אמש (שישי) ניצחה גרמניה 1:2 את יוון בהכנה האחרונה שלה ליורו שאותו היא תפתח ביום שישי מול סקוטלנד, אבל היא נזקקה למהפך מאוחר כדי לנצח. השער שהיא ספגה בפתיחה היה מאוד דומה לזה שנוייר ספג מחוסלו.

כמו בחצי גמר האלופות, נוייר הדף למרכז הרחבה כדור שהיה יכול לקלוט או לכל הפחות להדוף הצידה וספג מהכדור החוזר. בחצי הגמר זה היה חוסלו, אמש זה היה מסוראס שעשה זאת מעמדה כמעט זהה. כידוע, נוייר שב לשער גרמניה אחרי היעדרות ארוכה וכאשר נשאל על כך לאחרונה מי שחזר להיות שוער המשנה מארק אנדרה טר סטגן הוא אמר שהוא "לא מסכים עם ההחלטה, אבל מקבל אותה". יוליאן נאגלסמן, בכל אופן, הצהיר גם אתמול שנוייר יעמוד בין הקורות ביורו.

מנואל נוייר, שוער נבחרת גרמניה. רויטרס
יעמוד בין הקורות גם ביורו, לפחות בהתחלה. נוייר/רויטרס

"לא אתן לכם להעלות ספקות ולקיים דיונים בנושא, גם אם כולכם תנסו", אמר מאמן נבחרת גרמניה אחרי הניצחון על יוון בנושא נוייר, "הייתה שם שרשרת טעויות. היו לו גם שלוש עצירות מעולות והכל בסדר. אין לי שום ספק לגבי נוייר וגם הוא בטוח בעצמו. היו לו גם עצירות ברמה הכי גבוהה שיש ובשער שהוא ספג הכדור גם שינה מעט כיוון. אני סומך עליו. אני מבין את הדיון בנושא, אבל לא יכול להבין את הנקודה", סיכם נאגלסמן.

לומר מתיאוס, כוכב העבר שמשמש כפרשן בכיר בגרמניה, התייחס לדברי נאגלסמן "זו הייתה טעות גדולה של נוייר, כדור שהוא היה חייב לקחת. יוליאן יודע שזה נושא שאנחנו חייבים לדון בו. זה לא אידיאלי להחליף שוער עכשיו וזה נכון שלמנואל היו עצירות אדירות, אבל לא היום. הוא שגה גם נגד ריאל מדריד ולכן אי אפשר להתעלם מהדיון הציבורי בנושא, אבל כן - יוליאן סומך עליו והוא לא יכול אחרי טעות אחת להשליך את הכל ולהחליף אותו. זה יגרום לאי שקט וזה יהיה דבר שכולם רוצים להימנע ממנו".

נוייר עצמו הודה בקצרה אחרי המשחק: "אני מסתכל על עצמי עכשיו ויודע שהייתי צריך להיפטר מהכדור בצורה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully