וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן על חזרת נוייר לשער: "לא מסכים עם ההחלטה"

שוער ברצלונה, ששב לספסל נבחרת גרמניה, סיפר על האכזבה הגדולה: "הסיטואציה הקשה בקריירה שלי, אבל אני מקבל את בחירת המאמן ומנסה להוכיח את עצמי"

תקציר: נבחרת גרמניה - נבחרת אוקראינה 0:0/ספורט1

מנואל נוייר ערך שלשום (שני) את הופעתו הראשונה בנבחרת גרמניה לראשונה מאז מונדיאל 2022, שזמן קצר אחריו הוא נפצע בתאונת סקי, שבר את רגלו נעדר תקופה ממושכת מהמגרשים. בהיעדרו היה זה מארק אנדרה טר סטגן מברצלונה שזכה לעמוד בשער נבחרת גרמניה, אבל כידוע נוייר חזר מהפציעה, גם בגיל 38 מצליח להציג יכולת גבוהה ועל פי בחירת המאמן יוליאן נאגלסמן, הוא זה שיעמוד בשער המנשאפט גם ביורו 2024 הביתי.

טר סטגן לא מסתיר את אכזבתו מהעובדה שהוא השוער השני בהיררכיה של נבחרת גרמניה, ואחרי 10 הופעות שערך במדים הלאומיים בשנה האחרונה - רבע מתוך כל הופעותיו בקריירה - דיבר על כך פעם נוספת בשיחה שערך היום באימון עם כתב "בילד".

מארק-אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. JAVIER SORIANO/AFP, GettyImages
בברצלונה האו עומד בין הקורות. טר סטגן/GettyImages, JAVIER SORIANO/AFP

"זו סיטואציה לא קלה עבורי, כי קיוויתי שזה ייראה אחרת", אמר טר סטגן על חזרת נוייר לנבחרת ועל ירידתו לספסל כתוצאה מכך, "זו החלטת המאמן ואני צריך לקבל אותה, גם אם אני לא מסכים איתה. אני מנסה לשחק ברמה הגבוהה ביותר במטרה להראות את היכולות שלי".

כשנשאל אם זו ההחלטה הכי קשה בקריירה שאיתה הוא נאלץ להתמודד, אמר בכנות: "בטוח שכן. היורו זה אירוע חשוב והייתי שמח לשחק בו, אני חושב שיש הרבה טיעונים בעדי ולכן זו החלטה כל כך קשה עבור המאמן, אבל אין לי ברירה אלא לקבל אותה".

טר סטגן כבר בן 32 וההזדמנות הגדולה שלו עשויה להיות במונדיאל 2026. "זה עוד רחוק ואין לדעת מה יקרה עד אז. אני רוצה לעשות את המקסימום גם בשנתיים הבאות ואעשה את הכל כדי להוכיח שאני בכושר שיא".

בתוך, היום הצטרפו לאימוני גרמניה טוני קרוס ואנטוניו רודיגר, שחקני ריאל מדריד שלא שותפו ב-0:0 מול אוקראינה שלשום מכיוון שזכו למנוחה בשל השתתפותם בשבת בגמר ליגת האלופות, תואר נוסף בו זכו כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully