וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים תומכים באלון, זוסמן: "יש לו הבנה באנשים"

8.6.2024 / 7:20

בבירה בדקו אפשרויות למינוי מאמן זר וקיבלו תשובות שליליות רבות, המאמן-מנהל מקצועי שסיים את העונה על הקווים מועמד מוביל לתפקיד המאמן. הגארד סיכם עונה: "ניסינו לתת את הכי טוב שלנו, היה חסר הגרוש ללירה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

עונת 2023/24 של הפועל ירושלים הגיעה לסיומה אתמול (שישי) עם הפסד ביתי 82:73 למכבי תל אביב במשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף, ובפעם השביעית ברציפות האדומים לא הצליחו להגיע לגמר סל. ירושלים סיימה עונה מאתגרת שעברה עליה עם גביע המדינה ועוד קודם לכן עם גביע ווינר, חוסר הצלחה באירופה ותחושת החמצה על כך שיכלה להגיע רחוק יותר בליגה, אך גם שביעות רצון לאור הנסיבות שנוצרו מאז פרוץ המלחמה והמאמץ שהפגינו השחקנים בתקופה האחרונה.

בירושלים יקבלו בתקופה הקרובה החלטות באשר לאיוש עמדות המאמן והמנהל המקצועי ויתחילו בבניית הסגל, כשלא מעט שחקנים כבר חתומים לעונה הבאה. כפי שפרסמנו אתמול, המועמד המוביל לתפקיד המאמן הוא יונתן אלון, שבחודשיים האחרונים של העונה ייצב את הקבוצה והוביל אותה לסיום עונה טוב, אבל לא מספיק. בירושלים היו בקשר בתקופה האחרונה עם מספר מועמדים זרים לתפקיד המאמן, אבל גילו שגם הצעות כספיות נדיבות נענות בחוסר התעניינות לאור המצב בארץ.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. דני מרון
המשחק הראשון עוד יושב לו בראש. זוסמן/דני מרון

את המשחק אתמול פתחה ירושלים רע מאוד, פיגרה בהפרש של 18 נקודות לקראת המחצית, אבל במחצית השנייה הצליחה לחזור עד לפיגור נקודה. דווקא בשלוש הזדמנויות שונות להשוות את המשחק כשלה ומכבי תל אביב ניצלה זאת וברחה לניצחון.

"ריבאונד ההתקפה שלהם היה מאוד קריטי, לא עשינו עבודה מספיק טובה. עשינו עבודה טובה והם הוציאו לנו את הרוח מהמפרשים עם סל בריבאונד. נלחמים נלחמים ואז סל מריבאונד התקפה. זה מאוד קשה. ניסינו לעצור את ריבאונד ההתקפה שלהם, מכבי קבוצה מאוד איכותית, הם ידעו להעניש אותנו בצורה לא רעה. עשינו עבודה טובה במסירות של תמיר ולורנזו, לעצור את הנקודות הקלות, אבל זה לא הספיק", סיכם יובל זוסמן שקלע אמש 15 נקודות, "סוף שנה, פלייאוף, שחקנים מאוד עייפים, ניסינו להרים את עצמנו ולא תמיד הצלחנו. הקהל היה מדהים, כל פעם שהתקרבנו בסוף היה חסר לנו את הגרוש ללירה והעייפות הייתה בולטת".

זוסמן הודה כי המשחק הראשון, בו קלע רק 2 נקודות ולא תפקד, עוד יושב לו בראש, "ממש לא אהבתי את המשחק שלי במשחק הראשון, הייתה לי תחושה שאכזבתי את הקבוצה שלי. אם הייתי טוב במשחק הראשון יכולנו לנצח. ידעתי שאם הייתי מספיק טוב זה היה נותן לנו צ'אנס לנצח את מכבי, אני לא יכול לשלוט בזה יותר. זאת עונה של עליות וירידות, כל כך הרבה דברים השתנו, האסון של ה-7 באוקטובר, חו"ל ובית, משחקים באירופה שהם בסרביה ובמקומות שאנחנו לא רגילים בלי הקהל שלנו, בלי מה שאנחנו מכירים. בסוף מצאנו את הדרך הנכונה בשליש האחרון של העונה, שיחקנו כדורסל אטרקטיבי, יפה, שיתופי, שכל הקבוצה נהנית ורואים את האיכויות שלה. פגשנו את מכבי בחצי גמר, בשביל לקחת אליפות צריך לנצח את מכבי בפלייאוף. היה כיף, אני רק רוצה להודות להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל ירושלים בארנה. דני מרון
"ירושלמים זה עם אחר מישראל שאני הכרתי". זוסמן מודה גם לאוהדים/דני מרון

כאמור, בירושלים מסיימים את העונה ללא כרטיס לגמר הפלייאוף, אבל עם תחושה של גאווה על כך שהצליחו להתרומם אחרי תקופה רעה ששיאה הייתה ההדחה המוקדמת באירופה תחת המאמן השני העונה, איליאס קאנדזוריס. זוסמן הפתיע וסיפר בסיום על הקשר הטוב שלו עם המאמן יונתן אלון, "כולם מביאים את התפקיד שיונתן ממלא, הוא הביא אותנו לכאן בתור GM, הוא יודע מה כל אחד שווה. כשנתנו לו את המושכות הוא עשה סדר וידע לאן הקבוצה יכולה ללכת. אני אוהב אותו, יש לו הבנה של אנשים. אני תקווה שהוא יהיה במועדון בשנה הבאה, אם זה בתור מה שהוא עשה, אני מאוד אוהב אותו בתור מאמן, GM ובן אדם. מה שהמועדון יחליט, אהיה מרוצה".

עוד אמר זוסמן: "עוד לא הספקתי להתאקלם, שינויי מאמנים ושינויי מיקום, ניסיתי ללמוד כמה שיותר ולהיות בפוקוס וללמוד עוד קצת. העונה הזאת ביגרה אותי מאוד ומסתכל על דברים אחרת, אני בן 26 וזה מוזר לי גם. קשה לעשות סיכום עונה, אני לא רגיל לדברים האלה. אין מה לעשות, זה העולם, זה הכדורסל, לפעמים הולך לפעמים פחות טוב. ניסינו לתת את הכי טוב שלנו, והפעם זה לא הספיק. לקחנו גביע, שמרנו עליו, זה חשוב לאוהדים שלנו".

הגארד סיים ודיבר על הקהל בהקשר של המלחמה: "כשאני מדבר על הקהל, אולי אנשים מבינים ואולי לא, כשצועקים להחזיר את כולם הביתה, אתה מקבל פרופורציה בחיים. זה דברים שלא מובנים מאליהם, אתה נשאר חסר מילים. האוהדים האלה מיוחדים. ה'יש לנו אהבה והיא תנצח' זה מה שמגדיר את הקבוצה, אנחנו לא מכירים קהל כל כך תומך ואוהב. הם תמיד מעריכים את ההתמדה והניסיון לעשות הכי טוב שלנו. בשנה שהייתי בירושלים הבנתי כמה ירושלמים זה עם אחר מישראל שאני הכרתי. אנשים מיוחדים וטובים. אני מרגיש חיבור מיוחד לאנשים ולאוהדים, מרגיש כאילו אני ירושלמי מלידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully