וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחורה חמה: עוד קבוצת פאר הצטרפה למירוץ אחר מילסון

7.6.2024 / 20:52

ביוון טוענים שאולימפיאקוס הצטרפה לא.א.ק אתונה ופאוק במאבק על כוכב מכבי ת"א: "ייתכן שהעסקה תגיע ל-5 מיליון יורו, אם תהיה מכירה פומבית"

מיטב הביצועים של מילסון בעונה הסדירה/ספורט1

מילסון ממשיך להיות אחד השמות החמים ביותר בשוק היווני. בשבועות האחרונים נטען בתקשורת היוונית כי א.א.ק אתונה ופאוק סלוניקי במירוץ, והערב (שישי) נכנסה אליו גם אולימפיאקוס, שזכתה כמובן להכיר אותו מקרוב במפגש הכפול בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

"שלוש מארבע הקבוצות הגדולות ביוון מעוניינות בו", נכתב. "יש לו חוזה במכבי תל אביב עד 2026, אבל אפשר יהיה לשחרר אותו ממנו עם ההצעה הנכונה, שתהיה לפחות 3 מיליון יורו. ייתכן שהעסקה תגיע ל-5 מיליון יורו, אם תתחיל מכירה פומבית. בהתחשב בכך שלא פשוט למכבי תל אביב לפתות שחקנים זרים בגלל המלחמה, היא נואשת להשאיר את השחקנים הקיימים שלה, או למכור אותם במחיר גבוה מאוד אם לא תהיה לה ברירה".

לפי אותו דיווח, א.א.ק טרם הגישה הצעה רשמית. אמש פרסמנו כי סגנית האלופה היוונית דווקא פנתה לצהובים ונדחתה, בין היתר משום שמכבי תל אביב מבינה שתתקשה מאוד למצוא לו מחליף במציאות הקיימת.

אשר לפאוק, היא רואה בו מחליף אידיאלי ליאניס קונסטנטליאס, שאמור להימכר בקרוב לרד בול זלצבורג תמורת סכום שיא של 17 מיליון יורו. ומחזיקת הקונפרנס ליג? "מילסון קרע לגזרים את הגנת אולימפיאקוס ב-1:4", נכתב. "האדומים מפיראוס צפויים לצרף לפחות עוד קשר אחד, והם מביעים בו עניין".

מילסון, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
סחורה חמה. חמה מאוד. מילסון/מאור אלקסלסי

בריאיון שהעניק לוואלה ספורט בחודש שעבר, התייחס הכוכב האנגולי לעתידו ואמר: "יש לי חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב. ברור שאני לא יודע מה יקרה מחר, אבל הפוקוס שלי הוא על מכבי תל אביב... אוהדי מכבי תל אביב העניקו לי את האהבה והתמיכה הכי גדולה שחוויתי כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully