וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לא.א.ק: מכבי תל אביב סירבה למכירת מילסון

6.6.2024 / 17:08

לוואלה ספורט נודע כי סגנית האלופה ביוון פנתה לאלופת ישראל כדי לדון על האפשרות לצרף את הכוכב האנגולי, אולם נענתה בשלילה בשל חשיבותו לקבוצה והשפעות המלחמה בישראל. הפרטים המלאים

מיטב הביצועים של מילסון בעונה הסדירה/ספורט1

גורמים ביוון המקורבים למועדון הכדורגל א.א.ק אתונה, טענו בשיחות עם וואלה ספורט כי א.א.ק אתונה פנתה למכבי תל אביב בצורה ישירה או דרך גורם שלישי כדי לדבר על האפשרות לרכוש את פליסיו מילסון.

אותם גורמים המקורבים למועדון היווני שסיים את הליגה במקום השני, טענו היום (חמישי) כי התשובה שהתקבלה ממכבי תל אביב הייתה שנכון לעכשיו וייתכן אף שבאופן כולל בקיץ הזה, מכבי תל אביב כלל לא תדון באפשרות למכור את שחקן הכנף האנגולי.

הסיבה המשמעותית שטענו במכבי תל אביב, כך כאמור לפי גורמים המקורבים לא.א.ק אתונה, היא שמילסון הוא הזר המשמעותי ביותר של הקבוצה ואולי השחקן הכי חשוב של הקבוצה כולה, אבל יחד עם זה, בנסיבות הקיימות ולאור המלחמה בישראל, יהיה קשה למכבי תל אביב - כך לפי הגורמים כאמור - למצוא למילסון תחליף ולאתר זרים ברמה שלו, להם בדרך כלל יש הצעות מכמה קבוצות ובשכר דומה וקרוב לוודאי שאלו יעדיפו לא להגיע לתל אביב במצב הקיים במדינת ישראל.

מילסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב לא מוכנה למכור אותו. פליסיו מילסון/ברני ארדוב

במועדון היווני התרשמו מאוד משחקן הכנף האגולי של מכבי תל אביב גם לאור יכולתו במפגש הראשון עם אולימפיאקוס בקונפרנס ליג, אז כזכור ניצחה מכבי תל אביב 1:4. בגומלין נפצע מילסון בדקות הראשונות, יצא מהמשחק ומכבי תל אביב הובסה 6:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully