וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "זה נורא שאני גם מנהל מקצועי וגם מאמן"

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 17:19

אחרי ההדחה, מאמן ירושלים טען ש"אי אפשר להתנהל כך". על העונה הקשה שעברו: "יכולנו ללכת להתרסקות מוחלטת, צריך להיות גאים. כולם רוצים להישאר ולהמשיך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

הפועל ירושלים סיימה היום (שישי) את דרכה בחצי גמר הפלייאוף, לאחר שהפסידה בארנה 82:73 למכבי תל אביב במשחק חם, והודחה עם 2:0 בסדרה המרתקת. האדומים נראו רע מאוד במחצית הראשונה, נקלעו לפיגור דו-ספרתי גדול ואף שהצליחו לסגור אותו ברבע השלישי, בזה המכריע לא השכילו לסגור עניין. בכך הם נועלים עונה שכללה זכייה בגביע המדינה ובגביע ווינר, לצד אכזבה גדולה באירופה ותחושת פספוס גם בפלייאוף הישראלי. הפועל ירושלים מציינת עונה שביעית ברציפות בלי כרטיס לגמר הפלייאוף, וכעת נותר לראות כיצד ייראה הסגל האדום בעונה הבאה.

"שיחקנו לא נכון בהתקפה. התחלנו בחמישה שישה פוזשנים ראשונים שהחטאנו לייאפים וזה נכנס לנו לראש", סיכם יונתן אלון. "ברחנו מדרך המשחק שלנו, סידרנו את זה במחצית, היינו במשחקים האלה שצריך לתקן, אבל זה לא הספיק. מה היה חסר? שמישהו יסגור את סורקין לריבאונד. אהבתי את האגרסיביות של יובל (זוסמן) היום, הוא צריך להמשיך משם, יש לנו הרבה שנים משם. הוא יראה ויוכיח איזה שחקן הוא.

"הפועל ירושלים קבוצת צמרת. הסיבה העיקרית שלא עלינו לגמר, כי פישלנו במהלך הליגה יותר מדי פעמים, לעלות מהמקום הרביעי זו סדרה אחרת. שיחקנו נגד יריבה קשה ואז נגד מכבי, שילמנו מחיר על מה שקרה לנו במהלך העונה. אני חושב שצריך לזכור שהעונה יכלה ללכת לכיוון הרבה יותר גרוע. יכולנו ללכת להתרסקות מוחלטת, זה היה טבעי שזה יקרה לנו. סיימנו את העונה עם תואר, וצריך להיות גאים בזה".

אלון נשאל האם יישאר על הקווים בעונה הבאה ואמר: "השילוב שאני גם מנהל מקצועי וגם מאמן זה נוראי, אי אפשר להתנהל ככה. אני חוטא לשני התפקידים שאני עושה את זה ביחד. כורח הנסיבות גרם לזה שזאת הברירה הכי פחות גרועה. נשב ביחד עם גל ומתן ונחליט מה הכי טוב לקבוצה, אם אני אאמן, אהיה מנהל מקצועי או שבכלל יביאו שני אנשים אחרים".

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. דני מרון
זמן לסיכומים. אלון/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן עם עוז בלייזר. דני מרון
אכזבה קשה. זוסמן ובלייזר/דני מרון

על העבודה שסדרות חצי הגמר והגמר הן הטוב משלושה משחקים, בניגוד לטוב מחמישה משחקים ברבע הגמר, אמר אלון: "זה כדי שקבוצות יוכלו לעקוץ ולא להצליח. המנהלת קיבלה החלטה שתהיה היכולת לעקוץ. גם הסדרה נגד חולון אמנם נגמרה בסוויפ, אבל יכלה ללכת לעוד משחקים, זה הכיף, כולם מחכים לזה. מצפה ששנה הבאה דברים ייראו יותר טוב. אני מרגיש שאם היה לנו את ליוואי רנדולף הסדרה הייתה נגמרת אחרת. איבדנו את זאק ואת ליוואי, שני שחקנים מאוד משמעותיים בקבוצה. אם לא היינו מאבדים אותם, היינו טובים יותר. הקבוצה הייתה בנויה בצורה שיכלה להתמודד עם פציעות".

בריאיון אחרי המשחק אמר המאמן: "יש הרבה דברים שיכולנו לעשות אחרת, אבל צריך לתת קרדיט למכבי, במשחק הראשון תמיר התעלה והיום רומן התעלה. אנחנו לא משחקים מול אוויר, לא סתם הם איפה שהם נמצאים. יהיה עוד זמן לסכם בצורה יותר רצינית את העונה. היינו על הקרשים לפני שלושה חודשים, מרוקנים מנטלית, הפסדים בלי הפסקה, ופתאום קיבלנו בוסט. עכשיו בחדר ההלבשה כולם רוצים להישאר ולהמשיך, וזה מה שצריך לקחת מהעונה הזאת. נחזור חזקים. לרוב השחקנים יש חוזים, לחלקם יש אופציות יציאה ליורוליג. תהיה פה המשכיות".

על המשך דרכו - אולי על הקווים - אמר: "הכל יחליט אדלסון. אני רוצה להישאר בהפועל ירושלים, אני אוהב את הפועל ירושלים, המועדון הזה יקר לי. מה שיפילו עלי, אבצע באהבה. נהניתי מאוד לעמוד על הקווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully