וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תדון בעתידו של שרף, נס ציונה פנתה לבית הלחמי

הסגולים מתלבטים אם להעניק למאמן אשראי לעונה נוספת או להחליפו אחרי עונה אחת בתפקיד. הקבוצה מהשפלה, שמתעניינת בו, בוחנת בינתיים את מועמדותו של מאמן נבחרת ישראל

תקציר: וירטוס בולוניה - אולימפיה מילאנו 86:75 (סדרת גמר באיטליה)/ספורט1

פאזל המאמנים בליגת העל עשוי לקבל דחיפה משמעותית בימים הקרובים, כשמי שמחזיקות במפתח להרכבתו הן בראש ובראשונה הפועל חולון ועירוני נס ציונה.

הנהלת חולון תתכנס לדון בעתידו של עמית שרף, ותחליט אם להעניק לו אשראי לעונה נוספת או להחליפו במאמן אחר. בתוך המועדון ישנם קולות רבים שקוראים להשאירו, לאחר שהקבוצה הפגינה כדורסל חיובי לאורך רוב שלבי העונה, ומאמינים שלאור צבירת הניסיון בשנתו הראשונה כמאמן ראשי, שרף יהיה בשל ומנוסה יותר. מנגד, יש כאלה שנרתעו מהפיניש המגומגם.

אם שרף לא יישאר, המועמדים המובילים לתפקיד הם שני אקסים: גיא גודס, שסיים את העונה בהפועל חיפה, וסטפנוס דדאס, שההערכה היא כי לא ימשיך בהפועל תל אביב אם לא יצליח להצעיד אותה לגמר הפלייאוף.

שרף ובית הלחמי. ברני ארדוב, דני מרון, מערכת וואלה
בית הלחמי עשוי לשוב לליגה, ושרף? "אם חולון מציעה לי חוזה, אני לא מסתכל הצידה"/מערכת וואלה, ברני ארדוב, דני מרון

החלטתה של חולון תשפיע באופן ישיר על נס ציונה, שמעוניינת להחזיר אליה את שרף שגדל במועדון ומתגורר בעיר. בינתיים, גם הכתומים מכינים לעצמם אלטרנטיבות מעניינות לא פחות - ופנו בימים האחרונים למאמן נבחרת ישראל, אריאל בית הלחמי.

שרף עצמו הבהיר לאחר ההדחה בידי הפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף כי העדיפות מבחינתו נתונה לקבוצתו הנוכחית. "אם חולון מציעה לי חוזה, אני בכלל לא מסתכל הצידה. קיבלתי את החוזה הזה, כנראה כי הייתי עוזר מאמן טוב, ואני מקווה שהחוזה הבא יהיה כי אני מאמן טוב. קיבלתי כאן הזדמנות מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully