וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתמקדת במועמדים זרים: "יש מספיק זמן"

7.6.2024 / 9:20

האלופה קיוותה עד הרגע האחרון שקין ישנה את דעתו, אבל כבר מוכנה עם רשימה של מועמדים ליום שאחריו. ברדה המועמד הישראלי היחיד, אבל סיכוייו נמוכים. חלק מהשחקנים עודכנו על המהלך דרך התקשורת: "התרגלנו לרובי, אבל תמיד מרגש לקבל מאמן חדש"

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב קיוו עד הרגע האחרון שרובי קין ישנה את דעתו וימשיך לעונה נוספת, אבל לקחו בחשבון פרידה ממנו וכבר מחזיקים ברשימה של מועמדים זרים לאימון מכבי תל אביב.

"מבחינת לוחות זמנים אין הבדל בין הקיץ הזה לקיץ שלפני שנה", חידד גורם במועדון. "לפני שנה רובי קין מונה ב-26 ביוני, אז יש עוד מספיק זמן למצוא מאמן חדש". כזכור, לפני שנה מכבי תל אביב הודיעה על פרידה מאייטור קראנקה ב-25 ביוני ולמחרת פרסמה על מינוי קין.

מבחינת ישראלים, היחיד שיש לו סיכוי הוא אליניב ברדה, אבל הסיכוי אינו גבוה מאחר שמכבי תל אביב שוב רוצה צוות זר מלא. מי שאמון על מציאת המאמן הבא הוא המנכ"ל בן מנספורד, שפועל יחד עם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והאנליסט הראשי דומיניק פרייס.

ג'ק אנגלידיס, בן מנספורד, מכבי תל אביב. אריאל שלום
אתגר גדול. בן מנספורד וג'ק אנגלידיס/אריאל שלום

שחקנים בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את הפרידה מקין. רובם בחופשות ואפילו לא היו מעודכנים. אחד מהם אמר הבוקר: "מצד אחד התרגלנו לרובי והוא מאמן ששיפר כמעט את כל השחקנים. הוא מכיר את הקבוצה וזה יתרון גדול כשאתה הולך לעונה חדשה עם צוות שעבד עם הקבוצה. מצד שני זה תמיד מרגש לקבל מאמן חדש שמביא איתו דברים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully