וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב המומה: "הקבוצה הפחות לחוצה ניצחה"

6.6.2024 / 23:36

האדומים קרסו בדקה האחרונה וקרובים להדחה. דדאס: "אתא פייבוריטית". אברהמי: "פייבוריטיים מול קבוצה של 40 מיליון?"

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 85:74 (משחק 1 בסדרת הגמר בטורקיה)/ספורט1

הלם בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הערב (חמישי) 82:79 לעירוני קרית אתא במשחק מספר 1 בחצי גמר הפלייאוף. האדומים הוליכו 72:79 פחות מדקה לסיום, אבל קרסו לחלוטין, ביצעו טעויות שאפשרה ליריבה לרוץ 0:10 ונקלעו לפיגור 1:0 בסדרה. אם קרית אתא תנצח ביום שבת, היא תזכה בכרטיס לגמר הפלייאוף והפועל תל אביב תסיים את העונה.

"הדרך שהפסדנו את המשחק היום... היינו נאיביים בצורה שבה איבדנו אותו", אמר המאמן סטפנוס דדאס, "הובלנו ב-7 הפרש ונתנו להם פעמיים סל ועבירה.זה כואב. הייתה לנו הזדמנות בסוף המשחק לנצח או להשוות, אבל המזל לא היה איתנו. היו הרבה עליות וירידות במשחק. התחלנו טוב, הם היו עדיפים בהמשך, לקחנו את היתרון, המומנטום השתנה כמה פעמים במהלך המשחק ובסוף הקבוצה שהיה עליה פחות לחץ ניצחה".

היווני הוסיף: "אין לי טענות לגבי המאמץ, אבל אני מודאג כשאני רואה את השחקנים לחוצים ומתוחים. אנחנו צריכים לעבוד מנטלית, היו רגעים שהיינו הרבה יותר טובים, אבל זה לא היה מספיק כדי לנצח את המשחק. הטעם בסוף רע מאוד, כי הייתה לנו שליטה לקראת הסוף, אבל עשינו טעויות בגלל הלחץ. השחקנים לא הבינו שאם ממשיכים לשחק סביר, זה מספיק, אבל נכשלנו".

מאמן הפועל תל אביב, סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
לא רוצה לדבר על הטקטיקה, אלא על המנטליות. דדאס/ברני ארדוב

דדאס המשיך אחרי ההפסד: "ביום שבת יש משחק שני ולא משנה מה יקרה, נצטרך להעביר את הסדרה בחזרה לפה. האוהדים היו מדהימים ודחפו אותנו, אבל הם לא יכולים לקלוע ולא יכולים לשמור. כרגע קרית אתא פייבוריטית. אנחנו צריכים להיות מיוחדים במצבים המיוחדים האלה, לא צריך לדבר על הטקטיקה אלא על הקטע המנטלי".

היווני התייחס להוצאה של ג'יילן הורד לקראת הסיום, שגרמה לכעס קולני ביציעים: "אני מבין את האוהדים, הם מצפים שבאולם מלא ננצח, אבל החזרתי את ג'יילן אחרי 10 שניות. השחקנים היו עייפים, אנשים חושבים שאם מוציאים שחקן הוא גמר את המשחק. אני מבין את האוהדים, הם מאמינים שתמיד ננצח, אבל בסופו של דבר לא עשינו את זה. יש להם את הזכות לומר את שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן עירוני קרית אתא, רז אדם, קולע נגד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אדם קולע במאני טיים/ברני ארדוב

שרון אברהמי שאימן את הפועל תל אביב 4 שנים בשתי קדנציות שונות: "לא נעים להתחיל 9:0 בדרייב אין עם כל הקהל המטורף הזה. אני מכיר לפחות 11 קבוצות שהיו מתפרקות. חששנו, אבל חזרנו באותו הרכב, לאט לאט השתלטנו על המשחק. בסוף גנבנו להם את המשחק, אבל הובלנו ברובו. הבאנו אותם למקומות שרצינו, אם אניס לוקח 10 שלשות זה מצוין לנו".

על האופי של הקבוצה שלו אמר: "ראיתם אותנו לאורך כל העונה, אני יכול לספור 6-7 משחקים שחזרנו ככה בסוף. כל הזמן אמרנו להישאר ביחד ולהאמין. אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה מיוחדת, החבר'ה לא מוותרים. הדבר הגדול זה עם מי אנחנו עושים את זה, לכל חובבי הכדורסל בארץ לראות את בן שרף, גיא פלטין, רז אדם, תומר פורת וג'יי ג'ייי קפלן - אף אחד מהם לא היה שחקן ליגה משמעותי, לי זה רק מרחיב את הלב ועושה את זה יותר מדהים".

על היריבה אמר אברהמי: "אני לא אגיד מילה נגד הפועל תל אביב. הבאנו אותם למקומות שרצינו, למשחק של האחד על אחד, למי שלא צריך לזרוק את השלשות, הם מאוד גדולים וקשה לנו. יש להם זר שעולה כמו כל השחקנים שלנו ביחד".

אברהמי התבקש להתייחס לאמירה של דדאס לפיה קרית אתא הפכה להיות פייבוריטית: "קבוצה של 40 מיליון שקל מול קבוצה של 4 מיליון שקל, ואנחנו פייבוריטים? דדאס אחלה בחור, הלחץ יותר גדול על הפועל תל אביב עכשיו. אנחנו חייבים להישאר צנועים ואז יש לנו יותר סיכוי לנצח. להגיד שאנחנו פייבוריטים זה נחמד למלחמה פסיכולוגית לא מוצלחת. הלחץ גבר עליהם, אבל הם עדיין פייבוריטים. הסיכוי היחיד שלנו זה לחשוב שלא עשינו כלום. בבית עם האוהדים שלנו נקווה שנעשה את זה".

על השחקנים הישראלים: "בתור מאמן בקבוצה תחרותית ברמות האלה, אתה צריך לנצח משחקים. אנחנו גם מנצחים ומגיעים לכל ההישגים, וגם מקדמים שחקנים. כל השחקנים פה היו שחקני נבחרת שלי, גם בצד השני יש שישה. החבר'ה שלי - אני יודע מה הם יכולים, הם לא קיבלו את ההזדמנות הזאת בשום מקום אחר. רז אדם לא היה בשום מקום אחר, אבל הוא ווינר וניצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully