וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום קם אדם: קרית אתא עלתה ל-0:1 על הפועל ת"א

דרמה גדולה בדרייב אין: רז אדם קלע 6 נקודות רצופות במאני טיים נגד האקסית והעניק לעירוני קרית אתא 79:82 על הפועל תל אביב בחוץ. הפתעת העונה עלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף וניצחון בשבת יעניק לה את הכרטיס לגמר

תקציר עלייתה של מורסיה לגמר הפלייאוף הספרדי/ספורט1

נתחיל מהסוף. פחות מדקה לסיום משחק מספר 1 בחצי גמר הפלייאוף הערב (חמישי), הפועל תל אביב הובילה 72:79 על עירוני קרית אתא. האדומים נראו בדרך לניצחון וליתרון 0:1, אבל כאן רז אדם נכנס לפעולה. עד אותו רגע היו לאקס הפועל תל אביב 3 נקודות, אבל בתוך כ-43 שניות הוא ביצע שני מהלכים של סל ועבירה, קלע 6 נקודות רצופות והוביל את הפתעת העונה לעוד ניצחון גדול - 79:82 בסיום.

הפועל תל אביב התחילה את המשחק עם 0:9, קרית אתא ענתה עם ריצת 2:15 והובילה בהפרשים קטנים עד סיום המחצית. ברבע השלישי האדומים התקרבו והמשחק הפך להיות צמוד. ברבע האחרון הקבוצה של סטפנוס דדאס נראתה כאילו היא סוף סוף מוצאת את הדרך לשחק נגד זו של שרון אברהמי. בר טימור נכנס לעניינים בהתקפה, טיילר אניס ייצר נקודות וההגנה הייתה מספיק יציבה כדי לסמן את הדרך ליתרון מבטיח.

האדומים כאמור עוד הובילו 72:79 כשעל השעון פחות מדקה, אבל אז פשוט בעטו בדלי. תרדמת בהגנה, איבוד כדור, שתי עבירות מיותרות ורכות בלתי מוסברת באזור הצבע - כל אלו ובעיקר מה שנראתה כשאננות - גרמו להפועל תל אביב לאבד ניצחון שהיה מונח בכיס. קרית אתא אמרה תודה ועם הרבה אופי סיימה את המשחק בריצת 0:10 וניצחון. אחרי 0:3 על מכבי רמת גן ברבע הגמר, הפתעת העונה עדיין נקייה מהפסדים בפלייאוף וביום שבת היא תוכל לסגור סיפור עם ניצחון בית.

שחקני עירוני קרית אתא, רז אדם, גיא פלטין. ברני ארדוב
לא המצטיין של אתא הערב, אבל כן הגיבור. אדם מימין/ברני ארדוב

קלעו להפועל תל אביב: טיילר אניס 22 (10/4 ל-3), ג'יילן הורד 13, קסבייר מנפורד 11, בר טימור 8, ג'ון הולנד 8, קייל אלכסנדר 7, תומר גינת 6, דאסטי האנאס 4. עידן זלמנסון וגיל בני שיחקו ולא קלעו.

קלעו לעירוני קרית אתא: אמין סטיבנס 23 (12/8 מהשדה), ג'יימס בייטמון 13 ו-6 איבודים, בן שרף 12, גיא פלטין 11 ו-3 חטיפות, רז אדם 9, ג'יי ג'יי קפלן 7 ו-8 ריבאונדים, אקיה פרואיט 5, תומר פורת 2. אייזיאה מיוסיוס שיחק ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
אכזבה גדולה לאדומים. גינת/ברני ארדוב

רבע 1

טיילר אניס קלע 5 נקודות מהירות ועם סלים קלים בצד אחד והגנה אינטנסיבית בצד השני, הפועל תל אביב עלתה ל-0:9 מהיר. שרון אברהמי הזעיק פס זמן ואתא חזרה טוב יותר וצימקה ל-9:8 עם שלשות של קפלן ובייטמון. האדומים נתקעו לגמרי בהתקפה ואתא מצאה חורים בהגנה, ביצעה מהפך ועלתה ל-11:15. האורחת מצאה זריקה נוחה כמעט בכל התקפה, רז אדם צלף שלשה והעלה ל-13:18, בייטמון הגיע ל-10 נקודות משלו ובסוף הרבע 22:24 לקרית אתא.

טיילר אניס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אניס התחיל טוב/ברני ארדוב
ג'יימס בייטמון, שחקן עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
בייטמון הוביל את המהפך של אתא/ברני ארדוב

הולנד קלע שלשה בתחילת הרבע השני והפועל תל אביב חזרה להוביל (24:25), לפני שאתא ענתה עם ריצת 0:8 ודדאס לקח פסק זמן. במצב של 28:32 לאורחת, שתי הקבוצות איבד כדורים, ביצעו עבירות תוקף, התקשו לקלוע ולא ייצרו נקודות במשך יותר משתי דקות. אתא יצאה ראשונה מהכפור ומהלך של 3 נקודות של סטיבנס הקפיץ אותה ל-30:37. הפועל תל אביב עוד צימקה ל-39:38, אבל פלטין וסטיבנס הרחיקו את האורחת ובסיום המחצית 40:44 לקרית אתא.

שחקן עירוני קרית אתא, אמין סטיבנס. ברני ארדוב
הקשה מאוד על ההגנה האדומה. סטיבנס/ברני ארדוב
שחקן עירוני קרית אתא, גיא פלטין, לפני שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון. ברני ארדוב
הוסיף המון אנרגיה לאורחת. פלטין/ברני ארדוב

רבע 3

אניס ומנפורד ניצלו רפיון הגנתי של קרית אתא כדי להעלות את הפועל תל אביב ל-46:48. בדקות הבאות היתרון עבר מצד לצד כמה פעמים. אניס צלף שלשה, שרף ענה בנקודות משלו, אלכסנדר לא הפסיק להחטיא מהקו והמשחק היה צמוד. כשאניס העלה מ-54:57, פרואיט השיב בשלשה משלו וכפה שוויון. שרף קלע נקודות חשובות, הורד צימק ובסיום הרבע השלישי 60:62 לקרית אתא.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מנפורד קלע נקודות חשובות/ברני ארדוב
שחקן עירוני קרית אתא, רז אדם, קולע נגד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רז אדם במאני טיים/ברני ארדוב

רבע 4

הפועל תל אביב קלעה 5 נקודות רצופות ועלתה ל-62:65. אברהמי לקח טיים אאוט ואתא הורידה ל-65:64, אבל הורד האנרגטי הוביל ריצה קצרה שהקפיצה את האדומים ל-64:70. האורחת ניסתה לחזור ואחרי בצורת בשני הצדדים, טימור קלע שלשה שקבעה 66:73. האדומים קיבלו ביטחון, אבל ספגו סל אחרי תרדמת מתחת לסל ואיבדו כדור שפלטין תרגם להורדה ל-73:70. טימור קלע ליי אפ חכם, אניס הוסיף שלשה, אבל אדם הוריד ל-79:77 עם מהלך של סל ועבירה. אניס החטיא מחוץ לקשת ואדם ביצע עוד מהלך של 3 נקודות כדי לבצע מהפך ענק 79:80, 14 שניות לסיום. הולנד החטיא מחוץ לקשת, בייטמון קלע פעמיים מהקו ומנפורד החטיא שלשה על הבאזר. 79:82 לקרית אתא בסיום. וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully