וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד המחבל המורשע: נשיא פיפ"א התארח במשחק של פלסטין

ג'אני אינפנטינו ישב עם ג'יבריל רג'וב במוקדמות המונדיאל. יו"ר ההתאחדות הפלסטינית פועל שנים ארוכות נגד הכדורגל הישראלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, התארח היום (חמישי) במשחק מוקדמות המונדיאל בין נבחרות פלסטין ולבנון באזור האסייתי (0:0). בשל המצב הביטחוני, משחק הבית של הפלסטינים התקיים בדוחא, קטאר.

אינפנטינו ישב ביציע הכבוד לצד הטרוריסט ג'יבריל רג'וב, שמשמש כבר שנים ארוכות יו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית. רג'וב שתמך בטבח ה-7 באוקטובר והצדיק אותו ("תגובה טבעית לדיכוי הישראלי") הוא מחבל מדופלם שהורשע בעבר בפעילות טרור ובמשך עשרות שנים משמיע דעות אנטי ישראליות מובהקות.

מאז שהפך ליו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית ב-2009, רג'וב מתמיד בנסיונות לפגוע בכדורגל הישראלי וביוזמות שנועדו להרחיק את ישראל ממפעלים בינלאומיים. לאחרונה סוכל ניסיון שלו ושל ראשי התאחדויות אחרות ממדינות ערביות להרחיק את ישראל מפיפ"א.

התמונות של אינפנטינו לצד טרוריסט מורשע שהצדיק את טבח ה-7 באוקטובר הן מטרידות ומהוות כתם נוסף על יו"ר פיפ"א השנוי במחלוקת.

נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב. רויטרס
אינפנטינו ורג'וב/רויטרס
נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב. רויטרס
נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב/רויטרס

בקונגרס פיפ"א באמצע מאי האחרון, אינפנטינו עמד בדקת הדומיה לזכר ה"קורבנות" בעזה ואמר לאחר מכן למשלחות האסייתיות: "כולנו חשים סבל עמוק בעקבות המצב בפלסטין. אנחנו מתפללים למען האמהות שאיבדו את ילדיהן בכל מקום ברחבי העולם. לעולם הכדורגל יש יכולת מזערית להשפיע על סיטואציות טרגיות שכאלה. כל שנותר לנו לעשות הוא להישאר מאוחדים, כי הכדורגל מאחד את כולם".

שחקן נבחרת פלסטין, עטאא ג'אבר (שמאל) מול שחקן נבחרת לבנון נאדר מטאר. רויטרס
עטאא ג'אבר (משמאל) הערב במדי נבחרת פלסטין/רויטרס

בהרכב של נבחרת פלסטין פתח הערב עטאא ג'אבר, לשעבר קםטן הנבחרת הצעירה של ישראל. לפני כמה חודשים ג'אבר עורר סערה כשעלה למשחקים למגרש עם כאפייה, שר את ההמנון הפלסטיני והשתתף בדקת דומייה לזכר הרוגים פלסטינים במלחמה - רבים מהם מחבלים עם דם על הידיים.

בעקבות האירועים התעוררה דרישה לשלול את אזרחותו הישראלית של ג'אבר, שמשחק כיום בנפטצ'י באקו האזרית. מכבי חיפה, בה גדל הקשר, הודיעה כי תסיר את דף השחקן שלו מהאתר הרשמי של המועדון והסוכן דודו דהאן הודיע שיפסיק לייצג אותו.

הפלסטינאים מדורגים במקום השני בבית ט', אחרי אוסטרליה שמחזיקה במאזן מושלם ולפני לבנון ובנגלדש. היא הבטיחה את הסגנות ותמשיך ביחד עם אוסטרליה לשלב המוקדמות הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully