וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'וב: "הטבח הוא תגובה טבעית לדיכוי", זוהר: "נפעל להדחת נבחרת פלסטין"

28.11.2023 / 14:17

יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית הצדיק את פשעי החמאס ב-7 באוקטובר, שר הספורט הישראלי הגיב: "אמירה מזעזעת המוכיחה היטב מדוע השתתפות בנבחרת פלסטין היא תמיכה בטרור"

קטע מתוך "סערה בממלכה" עם ברק בכר בכפר עזה/ספורט1

סערה חדשה בעולם הכדורגל על רקע המלחמה בעזה: ג'יבריל רג'וב, יושב ראש ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, התראיין לתקשורת המצרית והצדיק את טבח החמאס באמירות קשות: "אירועי ה- 7 באוקטובר היו תגובה טבעית לדיכוי. האחראי לאירוע הוא הכיבוש ופשעיו. הפעולה היתה חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית וההתפרצות הבאה תתרחש בגדה המערבית". בהמשך הוסיף רג'וב: "חמאס הוא חלק בלתי נפרד מהמרקם הפוליטי. המערכה הנוכחית היא תחילת האחדות במטרה להקים מדינה פלסטינית על כל השטחים הפלסטינים".

שר הספורט מיקי זוהר מיהר להגיב לדברים ומסר: "‏אמירתו המזעזעת של ג'יבריל רג'וב המשמש כ"יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית" המצדיקה את טבח השבעה באוקטובר מזעזעת ומבישה. היא גם מוכיחה היטב מדוע השתתפות בנבחרת הכדורגל שלהם היא תמיכה בטרור. ‏נפעל להדחתו מכל המפעלים, אין מקום לתומכי ומחוללי טרור בספורט העולמי".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל וחברה בוועד האולימפי הבינלאומי, הוסיפה: "ג'בריל רג'וב נושא בתפקיד יו"ר בוועד האולימפי הפלשתינאי וככזה הוא מחוייב לערכי התנועה האולימפית. אנו מגנים בתוקף את דבריו שמהווים סתירה מוחלטת לערכים האולימפיים, בתמיכה והגיבוי שהוא מעניק לטבח ואונס אכזרי חסר תקדים באזרחים ואזרחיות, ילדים וילדות וקשישים ששהו במיטתם, בבתיהם.הוועד האולימפי הישראלי יגיש תלונה חריפה למוסדות הוועד האולימפי הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully