וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על סאות'גייט באנגליה. מגווייר: "אני הרוס"

אחרי ששבעה שחקנים נופו מסגל שלושת האריות ליורו, יש החלטה אחת שקראגר ואוהדים רבים ברשתות החברתיות מתקשים להבין. הבלם הפצוע: "עשיתי כל מאמץ, אולי דחפתי יותר מדי"

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

נבחרת אנגליה נחשבת לפייבוריטית לזכייה ביורו 2024 על פי שלל המודלים השונים, "מחשבי העל" וסוכנויות ההימורים כולל ה-WINNER, אבל ספק אם הם לקחו בחשבון שבין שבעת השחקנים שנופו הערב (חמישי) מהסגל יהיו הארי מגווייר וג'ק גריליש.

גריליש נמכר רק לפני שלוש שנים מאסטון וילה למנצ'סטר סיטי עבור 100 מיליון ליש"ט, אולם התקשה לעשות את קפיצת המדרגה הנוספת בקריירה ובעונה האחרונה כבר חווה ירידה של ממש גם ביכולת וגם בקרדיט מפפ גווארדיולה, לראיה שיחק 2,114 דקות בלבד בכל המסגרות וסיים עם שלושה שערים ושלושה בישולים. לעומתו, מגווייר נופה בעקבות פציעה שבגינה נעדר בשבועות האחרונים ולא מסיבות מקצועיות.

ג'ק גריליש עם הארי מגווייר דקלן רייס נבחרת אנגליה. רויטרס
יישארו בבית. גריליש (מימין) ומגווייר (משמאל)/רויטרס

"אני שבור", כתב מגווייר מיד אחרי שנודע כי לא יהיה חלק משלושת האריות ביורו, "למרות כל המאמצים שלי, לא הצלחתי להתאושש מהפציעה. אולי דחפתי את עצמי יותר מדי בניסיונות לחזור לכשירות וזה עצוב לי מאוד, אני הרוס מזה. עבורי לייצג את נבחרת אנגליה זה כבוד גדול, זה שווה הכל ואם אני לא יכול לעזור לנבחרת כשחקן, אעשה זאת כאוהד ביחד עם כל המדינה. לכו ותזכו", כתב הבלם.

יש לציין שבממלכה דווקא קיבלו בהבנה את החלטת סאות'גייט להשאיר את גריליש מחוץ לסגל, כמו גם את ג'יימס מדיסון מטוטנהאם שעל פניו הועדפו אדם וורטון, אברצ'י אזה וקול פאלמר, אולם החלטה אחת הובילה לביקורות קשות בשעה האחרונה ברשתות החברתיות והיא הוצאת ג'ארד ברנת'ווייט מרשימת 26 השחקנים ליורו. הבלם בן ה-21 של אברטון, שלא אחת מוזכר כמועמד לריאל מדריד בשל היכרותו הקרובה של קרלו אנצ'לוטי איתו, הודח מהסגל שבו נשארו בין השאר לואיס דאנק, אזרי קונסה וג'ו גומז.

בלם העבר ג'יימי קראגר היה מאלו שלא הסתירו את אכזבתם וזעמם מההחלטה: "שמות גדולים יותר מברנת'ווייט לא נכללים בסגל ליורו, אבל הוא היה צריך להיות שם כי הוא ההווה והעתיד של אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully