וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב העל קבע: זו המועמדת המובילה לזכות ביורו 2024

"אופטה" ערכה 10,000 סימולציות שבסופן נקבעו סיכויי הזכייה באליפות אירופה בגרמניה. שלא במפתיע, האלופה המכהנת איטליה מחוץ לחמישייה הראשונה

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

משחקי ההכנה לקראת יורו 2024 שייצא לדרך ביום שישי הבא במינכן כבר החלו וכ-48 שעות לפני שכל הנבחרות יפרסמו את הסגלים הסופיים שלהן לאליפות אירופה הקרובה בגרמניה, פרסמה חברת "OPTA" את התחזית שלה למשחקים.

"אופטה", המובילה באירופה בסטטיסטיקות ספורט, פרסמה את סיכויי הזכייה של כל נבחרת ביורו הקרוב אחרי ש"מחשב העל" שלה ערך 10,000 סימולציות שונות. אחרי תחזיות מוצלחות רבות שפרסמה חברת "אופטה" לאורך העונה בליגות השונות על סמך אותו מודל, הגיעה העת לראות את תחזית "מחשב העל" שלה ליורו.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה מאוכזב, ז'ול קונדה שחקן נבחרת צרפת חוגג. רויטרס
כך זה הסתיים במפגש האחרון בין צרפת לאנגליה במונדיאל בקטאר/רויטרס

במקום הראשון על פי המחשב, ניצבת נבחרת אנגליה שנחשבת לפייבוריטית בעיני רבים על אף שמעולם לא זכתה בתחרות ושהגיעה לגמר יורו אחד בלבד בהיסטוריה, בגמר האחרון שנערך בקיץ 2021 ובו נכנעה לאיטליה בפנדלים. אנגליה קיבלה מהמחשב 19.9 אחוז לזכות ביורו ו-31.1 אחוז להעפיל לגמר. מיד אחריה ניצבת סגנית אלופת העולם, צרפת - הנבחרת שהדיחה את אנגליה ברבע גמר המונדיאל בקטאר. לצרפת לפי המודל יש 19.1 אחוז סיכוי לזכות -30.4 אחוז להגיע לגמר.

אחרי שתי הפייבוריטיות הברורות, ניצבות המארחת גרמניה (12.4%), ספרד (9.6%) ופורטוגל (9.2%). מכאן שהאלופה המכהנת, איטליה שתנסה להגן על תוארה, נמצאת מחוץ לטופ 5 - היא למעשה רק במקום השביעי, כי היא קיבלה 5 אחוז לזכות ואותה מקדימה גם הולנד עם 5.1%. נבחרת נוספת היא בלגיה שקיבלה רק 4.7 אחוז לזכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סיכויי הזכייה ביורו 2024 לפי אופטה. אופטה, אתר רשמי
אז מי תזכה ביורו 2024? זו התחזית של חברת "אופטה"/אתר רשמי, אופטה

לטובת אלו שאולי רוצים לנסות להפתיע, דנמרק קיבלה 2.2 אחוז לזכות ו-6 אחוז להגיע למשחק הגמר וקרואטיה קיבלה 2 אחוז לזכות ו-5.7 אחוז להגיע לגמר. לטורקיה אחוז וחצי לזכות ביורו.

שתי הנבחרות שהעפילו מ"הבית הישראלי" במוקדמות, שוויץ ורומניה, קיבלו 1.2 אחוז ו-0.5 אחוז לזכות ביורו בהתאמה. שוויץ קיבלה 25.6 אחוז להעפיל מהבתים לרבע הגמר ואילו רומניה 18.3 אחוז. גאורגיה שהעפילה ליורו ראשון בתולדותיה קיבלה 8.3 אחוז להעפיל מהבתים, הנבחרת בעלת הסיכוי הנמוך ביותר על פי מחשב העל.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully