וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד נרשם במקום ניבו, הפועל ירושלים ללא שינוי

6.6.2024 / 19:04

מכבי תל אביב נאלצה לבצע שינוי בסגל בעקבות הפציעה והמשמעות היא שבולדווין יוכל לשוב רק לגמר, אם האלופה תעבור בהצלחה את סדרת חצי הגמר. החבורה של יונתן אלון רוצה לנצח לעיני אולם מלא (שישי, 14:45) ולכפות משחק שלישי ומכריע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

משחקי חצי גמר הפלייאוף יימשכו מחר (שישי, 14:45) כשהפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב במשחק השני בסדרה. הצהובים, שמחזיקים ברצף של עשרה ניצחונות פלייאוף ופיינל פור על ירושלים מאז המשחק השלישי בגמר סל 99, ניצחו במשחק הראשון 82:89 והם רחוקים ניצחון אחד מעלייה לסדרת הגמר. אם ירושלים תנצח, המשחק השלישי והמכריע בסדרה יתקיים ביום ראשון בהיכל מנורה.

בהפועל ירושלים יצאו מהמשחק הראשון בתל אביב עם תחושת החמצה וכעס. בקבוצה שלטו בהתמודדות לאורך קצת יותר משלושה רבעים, אבל רבע אחרון חלש עלה להם במשחק, לצד תחושה כי השופטים לא עשו עמם חסד ושרקו נגדם ליותר מדי עבירות. בנוסף בירושלים מרגישים כי יותר מדי שחקנים היו לא ביכולתם הטובה ומקווים לשיפור מול אולם ביתי מלא. בקבוצה החליטו שלא לבצע שינוי בסגל, כך שטרבור לייסי ישחק גם במשחק מספר 2, למרות שאיכזב, והקבוצה תמשיך ללא ברינטון למאר או ליאוואי רנדולף שלא הצליח להתאושש מפציעה בקרסול.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב הפצוע. דני מרון
יוכל לשוב רק לגמר, אם וכאשר. בולדווין/דני מרון

לעומתה, מכבי תל אביב לא הייתה ביכולתה הטובה ביותר וגם איבדה את ג'וש ניבו במשחק הראשון, אבל יכולת טובה של תמיר בלאט, בונזי קולסון והשחקנים הגבוהים סידרו להם את הניצחון. במכבי תל אביב נחושים לסיים את הסדרה כבר במשחק השני ולקבל עוד כמה ימים של מנוחה לפני סדרת הגמר. ניבו לא צפוי להיות כשיר להמשך הסדרה ועל כן החליטו בקבוצה לרשום במקומו את אנטוניוס קליבלנד. המשמעות היא שעד סדרת הגמר, אם מכבי תל אביב תעפיל אליה כמובן, היא לא תוכל לבצע שינויים במצבת השחקנים ומכאן שווייד בולדווין יוכל לשוב רק למשחק הגמר, אם וכאשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully