וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצטרך לריב עם הקבוצה": הכוכב שנחוש לשחק בפריז

שחקן בכיר בפרמיירליג לא מוכן לוותר על המשחקים האולימפיים: "הנבחרת מעל הכל ואם צריך, אריב עם המועדון. חולם להביא את הזהב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

חוליאן אלברס וניקולאס אוטאמנדי יתפסו שתיים משלוש המשבצות לחריגי גיל בנבחרת ארגנטינה למשחקים האולימפיים, אבל המקום השלישי לשחקן מעל גיל 23 עוד לא נתפס. הסיבה היא שהמאמן חאבייר מסצ'ראנו ממתין להתפתחויות בגזרתו של שוער הנבחרת הבוגרת, אמיליאנו "דיבו" מרטינס, ששלח הלילה (בין רביעי לחמישי) מסר לקבוצתו אסטון וילה שבינתיים לא מוכנה לשחרר אותו לפריז.

בריאיון ל-TyC Sports לקראת הקופה אמריקה, מרטינס התייחס לרצונו ללבוש את המדים הלאומיים גם בטורניר האולימפי: "אני רוצה לשחק, אבל זה לא תלוי רק בי. המועדון חסם אותי הרבה מאוד פעמים, סיכמנו שאשחק בקופה אמריקה ואחר כך נחליט. המועדון לא שחרר אף שחקן לנבחרות האולימפיות, כך שהנושא לא סגור ב-100%. אני תמיד מציב את נבחרת ארגנטינה מעל הכל ואם אצטרך לריב עם המועדון, אעשה זאת. הקופה אמריקה הכי חשוב, אחר כך המשחקים האולימפיים. החלום שלי הוא להביא את מדליית הזהב", הבהיר בנחרצות אחד הכוכבים הגדולים של אלופת העולם.

שוער נבחרת ארגנטינה אמיליאנו מרטינס. Kevork Djansezian, GettyImages
הנבחרת מעל הכל. מרטינס/GettyImages, Kevork Djansezian

גם קבוצות אחרות בפרמיירליג לא הסכימו לשחרר כוכבים ארגנטינאים לפריז: מנצ'סטר יונייטד לא אישרה זאת לאלחנדרו גרנאצ'ו וצ'לסי לא נתנה אור ירוק לאנסו פרננדס. עם זאת, בארגנטינה בונים על כך שלאור מעמדו הגבוה של מרטינס באסטון וילה, "דיבו" יצליח לכפות את רצונו על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully