וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה אישר: אלברס יהיה אחד משלושת חריגי הגיל

דיווח בארגנטינה: מנצ'סטר סיטי הסכימה לשחרר את החלוץ, שאחרי הקופה אמריקה ימשיך למשחקים האולימפיים. מרטינס ואוטמנדי יהיו שני השחקנים הנוספים בסגל מעל גיל 23?

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

כוכב גדול ראשון בכדורגל העולמי שנראה כי אושרה הגעתו למשחקים האולימפיים הקיץ בצרפת. מדובר באלוף העולם חוליאן אלברס, חלוץ מנצ'סטר סיטי שלפי דיווח בארגנטינה ביקש את אישור המועדון לייצג את נבחרתו באולימפיאדה בקיץ הקרוב וכעת קיבל אור ירוק מפפ גווארדיולה לשחק עבור ארגנטינה גם בטורניר האולימפי.

כבר פורסם שליאונל מסי וכוכבים אחרים לא יתייצבו למשחקים האולימפיים הקרובים, אבל אלברס יהווה תוספת כוח משמעותית לסגל של המאמן וכוכב העבר חאבייר מסצ'ראנו כאחד משלושת חריגי הגיל - כידוע, לכל נבחרת מותר לרשום שלושה שחקנים מעל גיל 23. "העכביש" גם יהיה חלק מסגל ארגנטינה למשחקי הקופה אמריקה, שם אלביסלסטה תנסה להגן על תוארה כאלופת היבשת מקיץ 2021. משחקי הקופה יסתיימו ב-14 ביולי, עשרה ימים לפני תחילת טורניר הכדורגל באולימפיאדה בצרפת.

חוליאן אלברס, חלוץ נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ימשיך מהקופה למשחקים האולימפיים. חוליאן אלברס/GettyImages

בעבר דווח כי אלברס סומן על ידי מסצ'ראנו כאחד משלושת חריגי הגיל והוא מקווה לקבל לנבחרת גם את שוער אסטון וילה אמיליאנו מרטינס, שצפוי לקבל את אישורו של אונאי אמרי אחרי שהקבוצה מברמינגהאם הבטיחה את מקומה בליגת האלופות, וכן הבלם הוותיק ניקולאס אוטמנדי מבנפיקה - כל השלושה אמורים לשחק גם בקופה אמריקה ועבור הבלם בן ה-36 זה אמור להיות הטורניר האחרון עם אלופת העולם, אחריו ימשיך לאולימפיאדה הראשונה שלו ובסיומה יסיים ככל הנראה את הקריירה הבינלאומית.

בטורניר האולימפי ארגנטינה הוגרלה לבית עם מרוקו, עיראק ואוקראינה. היא זכתה במשחקים האולימפיים ב-2004 וב-2008 ובנוסף קטפה שתי מדליות כסף ב-1928 וב-1996. בזהב הראשון שלה באתונה זכתה עם כוכבים כמו מסצ'ראנו שכיום הוא המאמן, קרלוס טבס, גבריאל היינצה ואנדראס ד'אלסנדרו. ב-2008 היא זכתה עם חריגי הגיל חואן רומן ריקלמה ומסצ'ראנו שקטף זהב שני ברציפות, כשלצדו צעירים כמו אנחל די מריה, אסקיאל לאבסי, אבר באנגה וכמובן סרחיו אגוארו וליאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully