וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מכבי ת"א לא תמכור את קניקובסקי בפחות מ-1.5 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 12:54

הקשר המצטיין רוצה לצאת לאירופה, אך לא מחזיק בסעיף יציאה, כך שהקלפים בידיים של האלופה. הצהובים רוצים להחתימו על חוזה חדש ומשודרג כדי שלא יעזוב ללא תמורה בקיץ הבא. וגם: מתווה ההחזר למנויים

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם הודיעה אתמול (רביעי) רשמית כי היא מממשת את האופציה לעונה נוספת מול שבעה שחקנים שלה, אבל לכל אחד מהם סטטוס שונה ולא בטוח שכולם יהיו שחקני הקבוצה בעונה הבאה. מבין השבעה דומה שדן ביטון, אופיר דוידזאדה ואבישי כהן יהיו בוודאות בסגל. שלושה אחרים - אור רויזמן, נדב נידם ועמית גלזר - יצטרכו להוכיח במחנה האימונים לרובי קין או למאמן אחר שיבוא במקומו, כי הם מספיק טובים על מנת לא לצאת לעוד השאלה.

השחקן השביעי, גבי קניקובסקי, מהווה למעשה יחידה נפרדת מאחר שהוא הצהיר מול מכבי תל אביב וגם מול התקשורת שהוא רוצה לצאת בכל הכוח לאירופה. הקשר עובד עם סוכנות השחקנים הבריטית 'בייס' שנציגה בארץ הוא סוכן השחקנים עידן בן אבו על יציאה לחו"ל והוא מכוון למשל לבונדסליגה. אלא שלקניקובסקי אין בחוזה סעיף יציאה, כך שהקלפים בידי מכבי תל אביב. היא לא חייבת למכור אותו.

ההערכה היא שהאלופה לא תיפרד מאחד ממצטייני העונה שלה תמורת פחות מ-1.5 מיליון יורו, מה עוד שעל פי הסכם הטרייד שהיה בזמנו מול מכבי נתניה בעסקת עדן קארצב, כל מועדון השאיר לזכותו 20 אחוז בכרטיס. כך מכבי תל אביב קיבלה 440 אלף יורו כאשר קארצב נמכר מנתניה לבשקשהיר הטורקית תמורת 2.2 מיליון יורו וכך היא תיאלץ לשלם לנתניה 20 אחוז מהמכירה של קניקובסקי. הסיכון שהאלופה לוקחת בעניין הוא שהשארת קניקובסקי לעוד עונה, ללא חתימה מצידו על חוזה חדש הקיץ או במהלכה, תאפשר לו להיות שחקן חופשי בקיץ הבא מאחר שיסיים את חוזהו.

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב. אריאל שלום
סחורה חמה. קניקובסקי/אריאל שלום

במכבי תל אביב מאוד רוצים להחתים כבר עתה את הקשר על חוזה לשלוש עונות ולשדרג את שכרו שינוע סביב 280 אלף יורו בעונה הבאה בחוזה הנוכחי, אלא שהקשר המצטיין, שהיה מעמודי התווך באליפות האחרונה, ממשיך להתעקש כי סוכניו ימצאו עבורו קבוצה על מנת שיוכל בגיל 27 (באוגוסט) להגשים את שאיפתו לשחק באחת הליגות הטובות באירופה.

בנושא אחר, מכבי תל אביב פרסמה היום את מתווה ההחזר לבעלי המנויים בעונת 2023/24, במהלכה חלק מהמשחקים התקיימו תחת מגבלת קהל או בדלתיים סגורות בעקבות המצב הביטחוני. המועדון העמיד אפשרויות החזרים לבחירה עבור האוהדים שהחזיקו במנוי לעונה החולפת:

  • קבלת כל ההחזר הכספי היחסי עבור הכרטיסים למשחקים אותם לא ניתן היה לממש.
  • זיכוי במחיר המנוי לעונת 2024-25 עבור סכום היחסי למספר המשחקים שבעל המנוי לא היה זכאי לנצל במנוי.
  • תרומת הסכום היחסי מהמשחקים אותם לא ניתן היה לממש, לקרן מכבי תל אביב לטובת תמיכה ושיקום הישובים בדרום הסמוכים לרצועת עזה שנפגעו בצורה קשה באירועי ה-7 לאוקטובר.

התרומות מיועדות ל:

1. בניית מגרש ספורט או מועדון לנוער
2. תרומה לארגון זק"א
3. רכישת אמבולנס
4. חסות ליחידה צבאית באמצעות תמיכה בתשתיות ומתקנים

קבלת 50% מהסכום היחסי כהחזר ותרומה של 50% לקרן מכבי תל אביב לטובת תמיכה ושיקום הישובים בדרום הסמוכים לרצועת עזה.

הליך ההחזר יחל ביום חמישי ה-06.06.2024 ויסתיים ביום שלישי ה-06.08.2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully