וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה הבא של בלאט ועתיד בראון: פיני גרשון מנתח

המאמן האגדי טוען כי שהרכז רשם את משחקו הטוב ביותר במכבי ת"א, ושהאמריקאי בדרך החוצה. וגם: ההצהרה המפתיעה לגבי השופטים והתחזית על עתידו של מאמן הפועל ירושלים

תקציר עלייתה של מורסיה לגמר הפלייאוף הספרדי/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה אמש (רביעי) 82:89 את הפועל ירושלים ועלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר המרתקת. בסיום, ניתח פיני גרשון את הנעשה בפודקאסט "פוסט גיים" מבית All In לצד אהרל'ה ויסברג, וטען: "הסדרה עוד לא התחילה. אם הפועל ירושלים לא ניצחו היום, בלי בולדווין ובלי ניבו שלושת רבעי משחק, המשחק הבא יהיה מאוד מעניין. מישהו משני המאמנים צריך להביא משהו שלא היה היום. נראה לי שיהיה משחק שלישי".

איש המשחק היה בלי ספק תמיר בלאט, שזכה למחמאות מהמאמן האגדי: "אחרי שעמי ביטון אמר שיישאר, זה אומר שיישאר ביותר כסף. יכול להיות שהוא רוצה לקבל יותר מים מדר? 800-900 אלף דולר לעונה? זה המשחק הכי טוב שלו במכבי תל אביב. רמה מאוד גבוהה. הוא גם היה טוב בדקות שעודד קיבל את האומץ והוריד את לורנזו לספסל - אלה הדקות בהן מכבי חזרו והתחילו להוביל".

לורנזו בראון, לעומת זאת, שוב התקשה מול הירושלמים ולפי גרשון הוא כבר בדרכו החוצה: "יכול להיות שמכבי חסכו היום מיליון וחצי דולר, ביחד עם 700-800 אלף דולר שישלמו עליו. אם אני צריך להחליט לגביו, תנו לי את הבייאאוט וקחו אותו לאן שאתם רוצים. הוא לקח אליפות אירופה עם ספרד לבד, דפק שם הצגה, וכנראה שאחרי ההצגה הזאת הוא סופר את השנים, כמה כסף הוא יעשה. גמר הגביע שלו היה קטסטרופה. בניית קבוצה מתחילה מרכז וסנטר, ושניהם (בראון וג'יש ניבו) לא יהיו בעונה הבאה במכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
לצהובים עדיף בלעדיו? בראון/דני מרון

בסיום המשחק התלוננו אנשי הפועל ירושלים על השיפוט, אך לפי גרשון, השופט דן ילון דווקא סייע להם: "אם ילון שופט את המשחק, תהיה בטוח שתקבל 15 עבירות כשאתה עוד בבית. הוא שרק היום שריקות... פעם אמרתי לשופט זר, 'אתה באת איתם בטיסה'. אם איגוד השופטים לוקח את ה-DVD של המשחק ובודק את השריקות, זה ראוי לבדיקה. את רוב השריקות הוא שרק בצד השחור - לטובת הצד השחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גרשון אף התעקשו כי בניגוד להצהרות של אנשי ירושלים, יונתן אלון ימשיך כמאמן ולא ישוב לתפקידו הבלעדי כמנהל מקצועי: "הוא ימשיך. ברגע שאתה מנהל מקצועי ואתה מחליף את המאמן, אתה מאבד את התפקיד הזה. יאמן אצלו ממחר רק מי שאין לו שום ברירה והוא לא מפחד שיחליף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully