וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה כמו שחקן ריאל": בספרד התלהבו מההצגה של אמבפה

קפטן נבחרת צרפת כיכב במשחק הראשון מאז השלמת המעבר המתוקשר, דשאן שיבח: "מנהיג אדיר". צפו ברגע המשעשע של ג'ונתן קלוס

תקציר: צרפת - לוקסמבורג 0:3/ספורט1

"הוא כבר נראה כמו שחקן ריאל מדריד", התלהבו ב"מארקה" מההופעה של קיליאן אמבפה במדי נבחרת צרפת. קפטן הטריקולור עלה למשחקו הראשון מאז השלמת המעבר המתוקשר מפריז סן ז'רמן לריאל, וסיפק שני בישולים ושער ב-0:3 של צרפת במשחק ההכנה ליורו מול לוקסמבורג במץ. "החתימה שחררה אותו, הוריקן אמבפה היכה במץ", נכתב עוד באתר המדרידאי.

אגב, את השער שלו בדקה ה-85 הקדיש הכוכב הגדול לדודו שהלך לעולמו בשבוע שעבר. הוא חשף חולצה ועליה תמונת הדוד עם הכיתוב: "נוח על משכבך בשלום".

המאמן דידייה דשאן שיבח את הקפטן שלו: "אמבפה מנהיג אדיר. הוא לא רגיל לשחק בהילוך ראשון, לא בראש ולא בגוף. הוא נתן את הכול והשבוע הזה מהווה דוגמה טובה למנהיג שהוא.

ה"אמא" שמגן נבחרת צרפת לא הכיר

בראדלי ברקולה, שחקן הכנף של פ.ס.ז' שערך בכורה במדי הנבחרת ובישל לאמבפה, התגאה בסיום: "ציפיתי מאוד למשחק הזה, רציתי להראות מה אני יכול לעשות. נתתי הכול ואני שמח. החולצה הזו היא מקור לגאווה וגם ההורים שלי היו כאן, זה ממש נפלא".

רגע משעשע היה בריאיון של ג'ונתן קלוס, כובש השער היפה במשחק. המחליף הצרפתי, שנוסה כמגן שמאלי למרות היותו ימני, ניצב ליד הפרשן ביצ'נטה ליזארזו, בעצמו מגן שמאלי לשעבר ואלוף עולם עם הטריקולור, והתבקש על ידי מנחה המשדר של TF1 להפנות מבט לעבר היציע. "אתה מזהה אותה?", נשאל קלוס והשיב: "מי זו? אין לי מושג". לאחר שהבין כי הצלם טעה בזיהוי, אמר המגן: "חיפשתם את אמא שלי? היא שם. היי אמא, שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully