וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לאויארסבאל בניצחון ספרד, אמבפה כיכב בצרפת

חלוץ סוסיאדד חגג ב-0:5 הקליל על אנדורה, הכוכב הגדול כבש ובישל ב-0:3 של הטריקולור על לוקסמבורג. ניצחונות גם לבלגיה ודנמרק, שער ובישול לאריקסן

תקציר: צרפת - לוקסמבורג 0:3/ספורט1

חמש משתתפות נוספות ביורו 2024, ביניהן כמה מהנבחרות הבכירות באירופה, קיימו הערב (רביעי) משחקי הכנה לקראת הטורניר בגרמניה. צרפת הביסה 0:3 במץ את לוקסמבורג, ספרד חגגה עם 0:5 בבדאחוס על חשבון אנדורה החלשה ובלגיה נהנתה משער של קווין דה בראונה בהופעתו ה-100 כדי לנצח 0:2 את מונטנגרו. כריסטיאן אריקסן כיכב בניצחון דנמרק על שבדיה.

בלגיה - מונטנגרו 0:2

בניגוד לטורנירים האחרונים, הפעם בלגיה לא אחת מבין המועמדות המובילות לזכייה. חלק מדור הזהב כבר פרש, השוער הבכיר טיבו קורטואה לא יהיה ביורו וגם קווין דה בראונה ורומלו לוקאקו חצו את גיל 30, אבל דומניקו טדסקו מאמין שהשילוב ביניהם לבין הצעירים החדשים יכול לקחת את הבלגים רחוק ביורו. הערב ערכו הבלגים ניסוי כלים ראשון לקראת היורו עם קווין דה בראונה, שפתח וגם כבש בהופעתו ה-100 במדים האדומים. לאנדרו טרוסאר הכפיל בתוספת הזמן בפנדל וקבע את תוצאת הסיום. לואיס אופנדה המצוין פתח בחוד במקום רומלו לוקאקו, שיהיה החלוץ הבכיר של הבלגים ביורו.

קווין דה בראונה שחקן נבחרת בלגיה חוגג שער. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
כבש בהופעה ה-100 בנבחרת בלגיה. דה בראונה/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

צפו בניצחון של בלגיה

תקציר: בלגיה - מונטנגרו 0:2/ספורט1

מהלך המשחק

בדקה ה-11 יאניק קראסרו היה חייב להבקיע כשנותר חופשי מול סרקיץ', אבל השוער הבלגי הדף ברגע האחרון. בדקה ה-38 הפעם לואיס אופנדה בחן את סרקיץ', שהדף נפלא ושמר על שער נקי. בדקה ה-44 דווקא סרקיץ' המצוין טעה כשהרחיק כדור ברשלנות היישר לעבר דה בראונה, שאמר תודה וכבש כאמור בהופעתו ב-100. בתוספת הזמן קיבלה בלגיה פנדל, אותו תרגם לאנדרו טרוסאר ל-0:2.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת מקדיש שער לדודו המנוח. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
הקדיש את השער לדודו המנוח. אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

צרפת - לוקסמבורג 0:3

בצל המעבר המתוקשר של קיליאן אמבפה לריאל מדריד, סגנית אלופת העולם קיימה את הראשון מבין שני משחקי ההכנה שלה לפני היציאה לגרמניה. לוקסמבורג אמנם לא תהיה ביורו, אבל השתפרה מאוד בשנים האחרונות וסיימה שלישית (לפני איסלנד ובוסניה) בבית המוקדמות ממנו העפילו פורטוגל וסלובקיה, ובביקור האחרון בצרפת חילצה 0:0 במשחק רשמי לפני כשבע שנים. גם הפעם לצרפת לקח זמן לכבוש, אבל בדקה ה-26 אמבפה תעתע בשומר שלו באגף השמאלי ובישל את הראשון לקולו מואני. בדקה ה-70 ג'ונתן קלוס כבש שער מרהיב מרחוק ואמבפה בעצמו כבש את שערו ה-47 במדי נבחרת צרפת אחרי בישול יפה של בראדלי ברקולה בהופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים (85). צרפת תפגוש את קנדה במשחק ההכנה הבא שלה ואת תתכונן לדבר האמיתי - היורו בגרמניה.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים עם רנדל קולו מואני. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
התקשו עד הגול הראשון. שחקני צרפת חוגגים/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מהלך המשחק

בדקה ה-26 אמבפה השתחרר מההגנה והפציץ מקרוב מהאוויר, אבל אנתוני מוריס שוער לוקסמבורג הדף איכשהוא לקרן. בדקה ה-43 נשבר הקרח. אמבפה חגג על השומר שלו באגף השמאלי והרים כדור מדויק לראש של קולו מואני שנגח פנימה והעלה את צרפת ליתרון לפני ההפסקה

בדקה ה-70 הגיע השני של צרפת. ג'ונתן קלוס מגן מארסיי קיבל על קצה הרחבה מצד שמאל וברגל ימין סובב אותו על בין החיבורים. בדקה ה-85 הגיע הקינוח של מי אם לא קיליאן אמבפה. בראדלי ברקולה עשה את רוב העבודה בצד שמאל ומצא את הכוכב הגדול, שמקרוב לא התבלבל ובעט לרשת.

ג'ונתן קלוס שחקן נבחרת צרפת חוגג שער. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
יופי של שער. ג'ונתן קלוס/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
מיקל אויארסבאל שחקן נבחרת ספרד חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
שלושער ראשון בספרד. מיקל אויארסבאל/GettyImages, Fran Santiago

ספרד - אנדורה 0:5

עדיין ללא שלושת שחקני ריאל מדריד (דני קרבחאל, נאצ'ו וחוסלו) ובלי הבלם אמריק לאפורט וגם דני אולמו ורודרי שנותרו בבית הנבחרות, ספרד ערכה ניסוי כלים ראשון באצטדיון בבדאחוס. המאמן לואיס דה לה פואנטה העניק הופעות בכורה לאיוסה פרס, שגם פרץ את הסכר עם שער בכורה. אבל עם כל הכבוד לשחקן בטיס, מיקל אויארסבאל גנב את ההצגה עם שלושער. שחקן סוסיאדד לא נזקק ליכולת אישית גבוהה מדי ובעיקר ניצל את ההגנה הנרפית של היריבה אחרי שנכנס בהפסקה ותפס הגנה עייפה. שחקני ברצלונה פרמין לופס ופראן טורס חברו לחמישי של ספרד, שבעוד שלושה ימים אמורה להתקשות קצת יותר מול צפון אירלנד, שספק אם גם היא תהווה מדד ליריבות החזקות שהספרדים יפגשו ביורו (קרואטיה, איטליה ואלבניה).

שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם איוסה. Fran Santiago, GettyImages
ממש לא הרשימו, למרות הניצחון. שחקני ספרד חוגגים/GettyImages, Fran Santiago

הספרדים התנהלו בעצלתיים בפתיחת המשחק, עד שאיוסה פרס קיבל כדור בתוך הרחבה ותוך כדי סיבוב הפציץ מהאוויר פנימה (24) בדקה ה-52 איוסה פרס היה על תקן המבשל. הוא שלח כדור רוחב מצד שמאל ואויארסבאל דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-66 אויארסבאל השלים צמד אחרי שדחק מקרוב מבישול של פראן טורס. שבע דקות בלבד חלפו עד ששחקן סוסיאדד השלים שלושער אחרי קומדיה של טעויות בהגנת אנדורה ודחק מקרוב את הרביעי כדי לקבוע 0:4 קליל. בדקה ה-81 ספרד המשיכה בבליץ שלה על אנדורה שגמרה את האוויר והפעם שחקני ברצלונה חברו לחמישי. פרמין לופס הכניס כדור עומק לפראן טורס שמזווית לא קלה בעט פנימה.

תקציר: ספרד - אנדורה 0:5/ספורט1
כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק חוגג שער. LISELOTTE SABROE/AFP, GettyImages
בישול ושער ניצחון יפהפה. אריקסן/GettyImages, LISELOTTE SABROE/AFP

צפו: שער ובישול לאריקסן בניצחון דנמרק

תקציר: דנמרק - שבדיה 1:2/ספורט1

דנמרק - שבדיה 1:2

הטראומה הגדולה של היורו הקודם היתה ללא ספק ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן, שאיבד הכרה על כר הדשא במשחק נגד פינלנד. אלא שאריקסן, שחייו ממש ניצלו בזכות אנשי הרפואה, חזר באורח פלא לשחק והערב הוביל את הנבחרת שלו לניצחון על שבדיה השכנה. אריקסן בישל את הראשון לפייר הויביירג מטוטנהאם כבר אחרי שתי דקות. אלכסנדר איסק המצוין מניוקאסל איזן בדקה התשיעית, אבל בדקה ה-86 קשר מנצ'סטר יונייטד סובב את שער הניצחון לפינה הרחוקה.

משחקים נוספים

סלובקיה - סן מרינו 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully