וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמה למכבי ת"א בעניין ניבו, בלאט: "רצינו יותר"

5.6.2024 / 23:15

הצהובים יצטרכו להחליט אם להחליף את הסנטר שנפצע: "לא נופיע עם ארבעה זרים". הרכז שהצטיין בניצחון על הפועל ירושלים: "הדיבורים לא משפיעים עליי"

תקציר: בשיקטאש - פנרבחצ'ה 77:86/ספורט1

דאגה גדולה במכבי תל אביב לקראת משחק מספר 2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים: לאחר שג'וש ניבו נפצע הערב (רביעי) במשחק הניצחון הראשון שהסתיים בניצחון 82:89, הצהובים יצטרכו להחליט עד מחר בערב כיצד לנהוג במקרה שהסנטר, שסובל ממתיחה בגיד, לא יהיה כשיר למפגש בצהרי יום שישי (15:30). אם עודד קטש והצוות שלו יבחרו להחליף את ניבו, הזר שיירשם במקומו יהיה חייב להישאר בסגל עד תום הסדרה, מאחר שתקנון מנהלת הליגה מתיר לכל קבוצה לבצע שינוי אחד במצבת הזרים בכל סדרה.

ווייד בולדווין עוד לא כשיר לחלוטין ונראה שמכבי תל אביב תעמוד שוב בפני ההתלבטות האם לסכן אותו. כזכור, אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב הם שני הזרים שלא נרשמו לסדרה.

"אלה החלטות שצריך לקבל, מחר בבוקר ג'וש יערוך בדיקה ונהיה יותר חכמים. מן הסתם לא נופיע למשחק עם ארבעה זרים", אמר המאמן עודד קטש בסיום המשחק.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו זורק נגד הפועל ירושלים. דני מרון
החלטה מכרעת תתקבל לגביו. ג'וש ניבו/דני מרון

תמיר בלאט שהצטיין במכבי תל אביב עם 16 נקודות ו-11 אסיסטים, אמר בסיום: "רצינו את זה יותר, כמו שאני אומר כל העונה, אני מנסה להביא את הכי טוב שלי על המגרש. אני מאוד רוצה את זה, מאוד רוצה לנצח ושמח שעשינו את זה. הם קבוצה מאוד אגרסיבית. היינו שם היום, הקהל מאוד דחף אותנו. ביום שישי אנחנו כבר בירושלים ואני מקווה שנעשה את זה".

על העונה הבאה הוסיף הרכז, שמימש את אופציית היציאה מחוזהו כפי שפורסם בוואלה ספורט: "הדיבורים לא משפיעים עליי. אני מתרכז רק בלהביא אליפות למכבי".

קטש סיכם: "בסוף כשאני מסתכל על זה, הנקודות הקלות הכריעו. לקחנו קצת יותר ריבאונדים, יחסים איבדנו אותו מספר כדורים כמו שגרמנו להם. היינו מאוד לחוצים, זה גרם להרבה איבודים. סדרת חצי גמר, הטוב משלושה - בסוף הלחץ על הקבוצה עם הביתיות. הלוואי שהיינו משחקים בסדרה כזאת חמישה משחקים, כמו ברבע הגמר. אולי בפעם אחרת. התקשינו, החטאנו המון זריקות והצלחנו איכשהו לקלוע בחצי הראשון בעזרת היתרונות שלהם במשחק הפנים, וריבאונד ההתקפה. אבל נצטרך להשתפר במשחק מספר 2".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וש ניבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully