וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיועד: אחרי מספר מועמדים, הלייקרס בחרו מאמן חדש

אחרי שכבר נפגשו גם עם סם קאסל וג'יימס בורגו, בארה"ב מדווחים שהמועדון החליט למנות את ג'יי ג'יי רדיק, שמריץ פודקאסט פופולארי עם לברון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

אחרי עוד הדחה כואבת מהפלייאוף מול דנבר, החליטה לוס אנג'לס לייקרס לפטר את דרווין האם וכבר החלה בחיפושים אחר המחליף המיועד. בארצות הברית נטען כי לברון ג'יימס לא מעורב כרגע בתהליך, ובמועדון כבר נפגשו בשבועות האחרונים עם שלושת המועמדים המובילים לתפקיד - ג'יי ג'יי רדיק, שמנחה עם קינג ג'יימס פודקאסט בחודשים האחרונים, ג'יימס בורגו המשמש כמאמן שני בניו אורלינס, ושחקן העבר סם קאסל העובד כעוזר מאמן בבוסטון.

שחקן העבר האמריקאי ג'יי ג'יי רדיק. Jamie Schwaberow, GettyImages
פוטנציאל גדול? רדיק/GettyImages, Jamie Schwaberow

אלא שאם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, המאמן שייבחר הוא ג'יי ג'יי רדיק, כך על פי "The Athletic". על פי הדיווח טרם התקבלה החלטה סופית, והלייקרס עדיין נמצאים בתהליך חיפוש מאמן ראשי, כך אמרו גורמים בליגה. אולם, ישנם סימנים חזקים לכך שרדיק הוא הבחירה המובילה שלהם בשלב זה.

מכיוון שרדיק לא יכול להצטרף לקבוצה בשל המחויבויות שלו ב-ESPN והסיקור של הגמר וכל הרמזים מצביעים לכיוונו, זה בהחלט מרגיש כאילו הלייקרס פשוט מחכים שהעונה תסתיים כדי להכריז על רדיק. ג'יימס בורגו אגב, צפוי לשמש כעוזר המאמן של הלייקרס, שתנסה להסתער מחדש על האליפות בעונה הבאה, בתקווה שזה יהיה עם לברון ג'יימס שחווה עונה מאכזבת עם הקבוצה בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully