וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון לא מעורב בבחירת המאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס"

לפי שאמס צ'ראניה, הכוכב הגדול טרם שוחח עם ההנהלה - וגם לא עם חברו הטוב רדיק. פרקינס: "ג'יי ג'יי המועמד הטוב ביותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.5/ספורט1

לברון ג'יימס נחשב לשחקן עם הכי הרבה כוח והשפעה ב-NBA. הכוכב השפיע מסורתית על הקבוצות בהן שיחק - על הפרקט, כמובן, אך גם מחוצה לו, עם לחץ מרומז וקצת פחות מרומז שגרם למאמנים מסוימים לחתום, לאחרים להיות מפוטרים, וגם לשינויים בסגל.

עם זאת, על זהות המאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס לא תהיה לו השפעה, גם טען העיתונאי שאמס צ'ראניה. ג'יי ג'יי רדיק, איתו מנחה קינג ג'יימס פודקאסט, נחשב לאחד המועמדים המובילים, אך "לברון לא שוחח עם הלייקרס, וגם לא עם ג'יי ג'יי. הוא משאיר את ההחלטה למועדון. אם זו היתה החלטה שלו, טיירון לו היה מאמן הלייקרס ב-2019, וקיירי אירווינג היה הרכז של הקבוצה". שני המועמדים הנוספים לצד רדיק, טען צ'ראניה, הם ג'יימס בורגו וסם קאסל.

שחקן העבר ופרשן ESPN בהווה קנדריק פרקינס טען כי רדיק הוא האופציה הטובה ביותר, אך "הוא יצטרך לוותר על הגישה ה"דיוקית" המתנשאת שלו. הבנה טקטית לא מספיקה - צריך להשיג את אוזני השחקנים בחדר ההלבשה".

עם זאת, לא כולם משוכנעים שהצלף לשעבר הוא האיש הנכון לקבל את אחת המשרות הנחשקות בתבל. פול פירס נדרש לנושא במהלך סוף השבוע שעבר וטען כי "בפודקאסטים זה נשמע כאילו לג'יי ג'יי יש IQ כדורסל נהדר, אבל זה כמו דוגמנית אינסטגרם. זה נראה טוב, ואז אתה רואה את זה במציאות - וזה לא מה שאתה חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully