וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משטרת תל אביב מנסה לפגוע באוהדים": הקהל של הפועל ירושלים זועם

אוהדי מחזיקת הגביע פנו במכתב פתוח נגד החלטות המשטרה על האיסורים לתפאורה ודגלים: "לא ניתן לזה יד, אוהדי ספורט לא עבריינים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

סדרות חצי גמר הפלייאוף יתחיל מחר (רביעי, 21:00) עם הסדרה המסקרנת בין האלופה למחזיקת הגביע, כשמכבי תל אביב תארח ביד אליהו את הפועל ירושלים למשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה משחקים. לקראת ביקור הקבוצה של יונתן אלון, אוהדי האורחת זעמו על ההתנהגות של המשטרה עם איסורים על תפאורה ועידוד.

את המכתב מטעם הקהל הם פתחו ב"משטרת תל אביב מנסה להרוס את חווית הספורט הישראלי", בו נכתב: "הכל מתחיל עוד מהגביע, שם החליטה משטרת תל אביב בצעד הזוי לא לאשר הכנסה של דגלוני ניילון שנקנו בשווי עשרות אלפי שקלים, לא לאשר שרוולי ניילון והכי גרוע לא לאשר פריסה עצומה של אח שלנו הרש שעבדו עליה שעות ארוכות".

"אז מה עכשיו? הפעם החליטה משטרת תל אביב ההזויה לא לאשר להכניס דגלי בד ליציע - כן כן אותם דגלי בד שנכנסים לכל אצטדיון בארץ ובעולם, דגלים שעוברים בדיקות ומקבלים אישורים על-פי תקן של שירותי הכבאות. להחלטה ההזויה אין שום בסיס ושום הצדקה, רק הוכחה ברורה לכולנו ששוב משטרת תל אביב מנסה לפגוע באוהדים ובספורט הישראלי - לא ניתן לזה יד. אוהדי ספורט - לא עבריינים".

קהל הפועל ירושלים כדורסל. דני מרון
"אוהדי ספורט - לא עבריינים"/דני מרון

משחק מספר 2 בסדרה בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים יתקיים בארנה שבבירה, ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully