וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאסון בסגל מכבי ת"א במקום קליבלנד, לייסי במקום רנדולף

4.6.2024 / 19:00

קפטן הפועל ירושלים לא התאושש מהפציעה בקרסול ולייסי יחליפו בחצי גמר הפלייאוף (רביעי). הצהובים יחסרו את בולדווין הכוכב הפצוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל ייצאו מחר (רביעי, 21:00) לדרך בהיכל מנורה כשמכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים למשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה משחקים. שתי הקבוצות סיימו את סדרת רבע הגמר בצורה חלקה עם ניצחון 0:3. שתיהן נפגשו חמש פעמים עד כה העונה - מכבי ניצחה בשלושת משחקי הליגה, כולל במפגש האחרון ביניהן, ואילו ירושלים ניצחה בגמר גביע ווינר ובגמר גביע המדינה.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
ישוב במהלך הסדרה? בולדווין/דני מרון

אלופת המדינה מכבי תל אביב מגיעה למשימה הגדולה הראשונה שלה בפלייאוף אחרי שעברה את עירוני נס ציונה בצורה נוחה. החבורה של עודד קטש סיימה את רבע הגמר בהפרש מצטבר של 100 נקודות, תוצאות שכמובן שאפשרו לשחקנים לקבל מנוחה משמעותית במהלך הסדרה וכך נכנסו לא מעט שחקנים לכושר. כעת במכבי תל אביב יודעים שהסיטואציה שונה, הרוטציה של עודד קטש צפויה להתהדק ולא לכלול את כל 12 שחקני הסגל ולא תתאפשר מנוחה אמיתית. סימן השאלה היחיד בסגל של מכבי לקראת פתיחת הסדרה הוא כשירותו של ווייד בולדווין שקרוב לחזרה לסגל, אלא שזה לא ישחק במשחק הראשון משום שהוא עדיין לא כשיר. ג'ו תומאסון נרשם בסגל של קטש במקום אנטוניוס קליבלנד.

מנגד, הפועל ירושלים רוצה לשוב לגמר סל לראשונה מאז שנת 2017. החבורה של יונתן אלון הגיעה לפלייאוף במומנטום נהדר אחרי חודשיים בהם הפסידה רק פעמיים וזכתה בגביע המדינה. ירושלים התמודדה עם משוכה די משמעותית ברבע הגמר בדמותה של הפועל חולון, אבל עברה אותה גם אם לא הציגה כדורסל טוב מדי בשני המשחקים הראשונים. במשחק השלישי איבדה הקבוצה את הקפטן ליוואי רנדולף שנקע את קרסולו ולא יהיה כשיר למשחק הראשון ביד אליהו. בירושלים עושים מאמצים גדולים על מנת להכשירו למשחק השני ביום שישי, כאשר טרבור לייסי, הזר שהצטרף רגע לפני משחקי הבית העליון, הוא זה שיתלבר במקומו במשחק הראשון. בירושלים מאמינים ביכולת של השחקנים לרשום הפתעה נוספת על חשבון מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully