וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעולה משפטית חסרת תקדים": מנצ'סטר סיטי פועלת נגד הפרמיירליג

בתגובה ל-115 האישומים הפיננסיים נגדה, האלופה האנגלית נקטה בצעד משמעותי על מנת לבטל מספר חוקים שפגעו בה כלכלית ולטענתה "אינם חוקיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

במקביל לחקירה המתנהלת נגד אלופת הפרמיירליג בארבע העונות האחרונות, ב"טיימס" הבריטי מדווחים כי מנצ'סטר סיטי פתחה ב"פעולה משפטית חסרת תקדים נגד הפרמיירליג". כזכור, לאלופה בשש מתוך שבע העונות האחרונות יש 115 אישומים הכוללים ברובם אי מתן מידע פיננסי על מאז 2009 ועד 2018, עם אי מסירה של פרטים מדויקים לגבי תשלומי שחקנים, מנהלים והפרות לכאורה שהתבצעו בניגוד לחוקי הליגה והתקנון האנגלים ואופ"א.

האלופה האנגלית מכחישה בתוקף את הטענות נגדה, וכעת גם משיבה אש כלפי הפרמיירליג עם נקיטה משפטית ראשונה מאז פורסמו ההאשמות, לקראת השימוע בן 6 השבועות שנקבע לחודש נובמבר. בדיווח של ה"טיימס" נטען כי סיטי תנסה לגרום לביטול החוקים מדצמבר 2021, הנועדו לשמור על תחרותיות על ידי מניעת "מועדוני העל" לפנח עסקאות מסחריות עם חברות הקשורות לבעלי הקבוצה, כפי שהקבוצה המחזיקה בסיטי מאבו דאבי עשתה במשך שנים.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
סכסוך מתמשך בין מנצ'סטר סיטי לפרמיירליג/רויטרס

הרצון של ראשי המועדון היא להחזיר את עסקאות החסות, כתגובת נגד להאשמות נגד, כשחלק מהסעיפים בהם הואשמה קשורים לאותם נותני חסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully