וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתת נקודות או הורדת ליגה? "מנצ'סטר סיטי מואשמת בהפרת חוקי הפרמיירליג"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 13:32

הנהלת הפרמיירליג, שחקרה את התנהלותה הכלכלית של האלופה בתקופה שבין 2009 ל-2018, מצאה מספר כשלים והפרות של חוקי הפייר פליי. המשמעות: הקבוצה עשויה לספוג עונשים כבדים בתקופה הקרובה

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:1 (הארי קיין הפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי האלופה מדשדשת השנה וההפסד אמש (ראשון) 1:0 לטוטנהאם הרחיק אותה עוד יותר מהפסגה, שם נמצאת ארסנל. אלא שאם לא די בצרות המקצועיות, הקבוצה נמצאת בפני צרה גדולה בהרבה.

הנהלת הפרמיירליג, שמנהלת חקירה מתמשכת של ההתנהלות הכלכלית של המועדון העשיר, מצאה כמה כשלים והפרות של חוקי הפייר פלייר ועלולה להעניש את הקבוצה בחומרה. מסתבר שבפרמיירליג החלו בחקירה כבר במרץ 2019 ובהודעה שמסרה הליגה היום נכתב כי: "הפרמיירליג יכולה לאשר היום שמנצ'סטר סיטי הפרה מספר חוקים של הליגה".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הקבוצה שלו בבעיה קשה. גווארדיולה/רויטרס

מי שחקרה את מנצ'סטר סיטי היתה וועדה עצמאית ובלתי תלויה. החוקים עליהם מדובר, על פי הדיווחים מעל 100 חוקים, הופרו בתקופה שבין 2009 ל-2018. בין האישומים נמצא גם מידע לא תקין של הכנסות, תשלומים למנג'ר ולשחקנים ועבירות על תקנון אופ"א. כזכור, הקבוצה נידונה כבר להרחקה מהמפעלים האירופים למשך שנתיים ב-2020, אבל הקאס קיבל את ערעור הקבוצה והחליט לבטל את העונש, כשגם הקנס הופחת.

קשת העונשים שהקבוצה יכולה לקבל כוללים כמובן קנס כספי כבד, איסור העברות, הפחתת נקודות ובמקרה הרע אפילו הורדת ליגה או אפילו כמה ליגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully