וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של סאות'גייט: "זו אנגליה העמוקה אי פעם"

המאמן שילב מחליפים שהצטיינו ב-0:3 על בוסניה, וודגייט התמוגג: "כולם יוצאים מהכלל, הניפויים יהיו החלטה קשה בצורה בלתי רגילה"

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

נבחרת אנגליה סימנה אמש (שני) וי על ניסוי הכלים הראשון שלה לקראת היורו, כשהביסה ללא רוב הכוכבים שלה 0:3 את בוסניה במשחק אותו אירחה בניוקאסל. קול פאלמר דייק מהנקודה הלבנה (60) וחגג שער בכורה בנבחרת, טרנט אלכסנדר ארנולד הוסיף עם ביצוע יפה (85) והארי קיין חתם (89), עם שערו ה-63 במדים הבינלאומיים - אחד יותר מרונאלדו הברזילאי וזלאטן איברהימוביץ'.

"אני מרגיש טוב", אמר הכוכב שעלה מהספסל. "לקראת סיום העונה היו זהירים אותי, אבל אני בסדר ובטוח שאקבל דקות ביום שישי, בדרך כלל לא לוקח לי הרבה זמן לחזור לחדות".

פאלמר טען כי הוא "בעננים" אחרי שער הבכורה: "זו תחושה פשוט מדהימה, אני מקווה שעשיתי מספיק כדי להישאר בסגל. זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלי, אבל אני מקווה שעשיתי מספיק". קיין נשאל על היכולת של שחקן צ'לסי ואמר: "הוא עשה עונה גדולה ואני מאושר שכבש, ביורו נזדקק לתרומת שערים מצד כל השחקנים".

קול פאלמר נבחרת אנגליה. רויטרס
"מקווה שעשיתי מספיק". פאלמר/רויטרס

שחקן העבר ג'ונתן וודגייט אהב מה שראה - בעיקר את המחצית השנייה: "העומק בסגל הוא הטוב ביותר שאי פעם ראיתי, יכול להיות שבמשחק ההכנה האחרון מול איסלנד גארת' סאות'גייט יחליט את מי לקחת ליורו. יש לו החלטה קשה בצורה בלתי רגילה, כי כולם פה שחקנים יוצאים מהכלל".

המאמן טען בסיום כי "התוצאה משקפת". כשנשאל האם המשחק הזה רק גורם לו לכאבי ראש נוספים לקראת הניפויים האחרונים, הודה: "קצת, אבל זה טוב. אני מעדיף הופעות טובות על הופעות רעות".

המשחקים של אנגליה ביורו

16/6 - סרביה
20/6 - דנמרק
25/6 - סלובניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully