וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריג: באמצע משחק, בגלל ויכוח עם החברה ביציע, הטניסאי פרש

3.6.2024 / 12:18

ברנרד טומיץ', שדורג בשיאו 17 בעולם, החל להתעמת עם בת זוגו הכוכבנית בשידור חי, ואחרי ויכוח הזוי הודיע שהוא פורש

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

ברנרד טומיץ', מי שהיה בעבר הלא רחוק טניסאי צעיר ומבטיח, פרש באמצע משחק בטורניר צ'אלנג'ר אחרי ויכוח לא שגרתי עם בת זוגו ביציע.

טומיץ', שבשיאו נחשב לשחקן העתיד של אוסטרליה, מדורג כעת במקום ה-247 בעולם ומשתתף בטורנירים משניים, בניסיון לחזור למאייה הראשונה ובתקווה לשוב להתחרות בטורנירי גרנד סלאם ומאסטרס.

הטניסאי ברנרד טומיץ'. ATPTOUR, צילום מסך
לא אמרת שיש לך קורונה?/צילום מסך, ATPTOUR
בת זוגו של הטניסאי ברנרד טומיץ'. ATPTOUR, צילום מסך
לא נראתה מופתעת מדי מההתפרקות של בן זוגה/צילום מסך, ATPTOUR

דברים לא הולכים חלק לטומיץ' בן ה-31, שדורג בשיאו 17 בעולם, והאוסטרלי התקשה מול היפני יוטה שימיזו (265 בעולם) בטורניר ליטל רוק בארקנסו. טומיץ' פיגר 6:1 במערכה הראשונה, ונראה חסר ריכוז ומתוסכל - כפי שהיה לא פעם על המגרש לאורך הקריירה שלו.

הוא החל להתלונן על חולשה ומחלה, והזעיק טיפול רפואי, אבל בגלל שלא היה רופא במגרש נאלץ להמשיך לשחק. אחרי המערכה הראשונה הוא נראה מתווכח עם בת זוגו, המשפיענית האוסטרלית קילי האנה, שישבה ביציעים.

עוד בוואלה!

מהריאליטי לאליפות אוסטרליה: היכרות עם בת זוגו והמאמנת של ברנרד טומיץ'

לכתבה המלאה
ברנרד טומיץ' ובת זוגו. אינסטגרם, צילום מסך
מנסה לחזור לעצמו. טומיץ'/צילום מסך, אינסטגרם
ברנרד טומיץ' ובת זוגו. אינסטגרם, צילום מסך
ישיגו את השקט הנדרש? טומיץ' וזוגתו/צילום מסך, אינסטגרם

השדר של המשחק בטורניר הצ'אלנג'ר סיפר מהמגרש את המתחולל: "טומיץ' והחברה שלו ממשיכים להתווכח... הוא אומר לה 'יצאת חיובית בבדיקת קורונה היום!', והיא עונה לו, 'לא, זה היה לפני שבועיים'. לא ציפינו לראות כאן קרב אוהבים, אבל זה מה שקורה פה... זו תחושה לא נעימה עבור הצופים, שרק קיוו לראות קצת טניס". חמש נקודות בתוך המערכה השנייה, טומיץ' פרש, ובת זוגו נראתה עוזבת את המקום בצעדים איטיים.

"דרך עצובה לסיים את הטורניר", הוסיף השדר, "מוזר מאוד... איך לעזאזך הוא הצליח לנצח לפני יומיים?". המשחק נמשך 23 דקות בלבד. יש לציין שבעבר טומיץ' היה מעורב במספר תקריות, ובמערכת זוגית עם עוד כוכבנית רשת אוסטרלית, שסיבכה אותו במספר פרשיות.

לאחר הפרישה האחרונה, גם טומיץ' וגם בת זוגו השעו את החשבונות שלהם ברשתות החברתיות, אולי כי הם מחפשים שקט ולהתרכז בטניס אחרי הכותרות השליליות. ספק אם ישיגו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully