וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהריאליטי לאליפות אוסטרליה: היכרות עם בת זוגו והמאמנת של ברנרד טומיץ'

11.2.2021 / 17:40

ונסה סיירה, שכיכבה באתרים למבוגרים בלבד, הפכה לאחת הדמויות המדוברות בטורניר אחרי סרטונים ותמונות מביכים עם הטניסאי

כבר שנים שהטניסאי ברנרד טומיץ' מושך כותרות בין אם בקשר לכישרון שלו כשחקן ובין כמי שאוהב לבלות ולדבר לא מעט שטויות. נראה שמי שגונבת לו את ההצגה עכשיו היא דווקא בת הזוג שלו ונסה סיירה, שכיכבה בתכנית הריאליטי "אי האהבה" ולאחרונה גם בכל הכותרות באוסטרליה. כל זה גרם לכך שהיא הפכה לאטרקציה מרכזית במשחקים שלו ולמי שרבים מהמעריצים מצלמים תמונות סלפי איתה.

לאחרונה טסו השניים לטורניר המוקדמות לאליפות אוסטרליה, שנערך בדוחא, שם טומיץ' הצליח לעבור שלושה סיבובים ולהבטיח את המקום בטורניר עצמו. "אני בדוחא, סיכנתי את החיים שלי בטיסה לפה, את הבריאות שלי עם כל הקורונה שמסביב, הרבה אנשים חולים והרבה דברים יכולים להשתבש. אני מסכן את חיי ואני משחק ומתחרה כי אני רוצה לעלות אל הטורניר".

אחרי שחזרו מדוחא לאוסטרליה, היו צריכים השניים לבלות בבידוד משותף במשך שבועיים, שם צילמו תמונות וסרטונים שהפכו לקאלט. באחד הסרטונים ונסה התלוננה: "אני לא שוטפת את השיער של עצמי, מעולם לא שטפתי את השיער של עצמי, זה לא משהו שאני עושה. יש לי ספרים שעושים את זה בשבילי פעמיים בשבוע. זה המצב שאנחנו מתמודדים איתו עכשיו. מה קורה? אני לא יכולה לחכות לצאת מהבידוד כדי לסדר את השיער שלי".

ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ'. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
איך מסתדרים בלי לשטוף את השיער? ונסה סיירה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

ונסה סיירה מתלוננת על שטיפת השיער

בהזדמנות אחרת ונסה התלוננה על כך שבחדר המלון שלהם יש רק חדר שירותים אחד ואמרה: "מעולם לא עשיתי קקי מול ברנרד. אני לא יודעת מה לעשות. זה יום שלישי של הבידוד ואני לא מסוגלת לעשות את זה לידו, זה מחסום שעוד לא חצינו ביחסים".

בעקבות איומים שקיבלה, החליטה ונסה להתנצל על הסרטון וכתבה באינסטגרם: "לא חשבתי שאקבל 500 איומים על החיים שלי ושנאה אחרי שצחקתי לגבי השיער שלי. קל להוציא דברים מהקשר כשאתה לוקח שני משפטים מתוך ולוג של עשר דקות ומציג את זה באופן מעוות בתקשורת המיינסטרים. הוולוג שלי לא רלוונטי לגבי התלונות האלה. הרשתות החברתיות הן העבודה שלי והוולוגים שאני מעלה ליוטיוב הם חלק מזה, אני אמיתי, כנה וישירה ומראה את הדברים כמו שהם".

אגב, בסוף ינואר הודיע טומיץ', שדורג בשיאו במקום ה-17 בעולם, שוונסה אפילו משמשת כמאמנת שלו. "בת הזוג שלי היא המאמנת שלי", הסביר: "היא עוזרת לי עם כמה דברים. הצלחנו לנצח ביחד בשמונה משחקים, זה די טוב. זו טקטיקה חדשה לשנת 2021. האם אני רציני? לגמרי, ברור, ב-100%. ניצחתי בשמונה מתשעת המשחקים ששיחקתי עד כה. זה סוד, אני לא הולך לחשוף את הטיפים שלי, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. אישה מאושרת, חיים מאושרים. זה הכול".

לפני שהתחילה לצאת עם טומיץ', ונסה הפכה מפורסמת בזכות העובדה שהייתה כוכבת הריאליטי הראשונה שהתפרנסה מאתר למבוגרים בלבד, שדורש רישום, בשם "OnlyFans".

ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ'. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
אוהבת להצטלם. סיירה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם
ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ' עם הטניסאי. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
טומיץ' טועם/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם
ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ'. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
סיירה עם בן הזוג הקודם שלה באחת התמונות שצולמו לאתר למבוגרים בלבד/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם
ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ'. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
השתתפה באתר למבוגרים בלבד. סיירה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם
ונסה סיירה בת זוגו של ברנרד טומיץ' עם הטניסאי. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
טומיץ' וסיירה ברגעים יפים/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully