וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייטון יואיט: "ברנרד טומיץ' איים עליי ועל המשפחה שלי וניסה לסחוט אותי"

קפטן נבחרת הדייויס של אוסטרליה וטניסאי העבר תקף את המדורג 88: "אני לא מוכן לדבר עם הליצן הזה, הוא לא ישחק בנבחרת כל עוד אני באזור"

סערה גדולה בטניס האוסטרלי. שחקן העבר וקפטן נבחרת הדייויס של אוסטרליה לייטון יואיט הטיח היום (חמישי) האשמות קשות מאוד במדורג 88 בעולם ברנרד טומיץ'.

הרקע לדברים הוא מה שאמר השבוע טומיץ' אחרי שהודח בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה. "זה הכול לייטון, אף אחד לא אוהב אותו יותר", אמר הטניסאי בן ה-26, "הוא עושה את הדברים לא נכון. הוא משחק בגביע דייויס, חשבתי שהוא פרש. הוא משחק בכל מיני משחקים וכאלה למרות שהוא כאילו פרש. הוא שנא בעבר את טניס אוסטרליה ועכשיו הוא אוהב אותם, מה קרה פה?

"הוא לא משבץ את ניק קיריוס במשחק הראשון, לא את תנאסי קוקינאקיס. הוא חושב רק על עצמו". טומיץ' גם טען שיש שחקנים כמו אלכס בולט, ג'ורדן תומפסון ומארק פולמאנס שקיבלו כרטיסים חופשיים לאליפות אוסטרליה וזכו ליחס טוב יותר מטניס אוסטרליה ומיואיט בעצמו. "החבר'ה האלה נמצאים תחתיו אז הם מקבלים אחוזים. יש פה ניגוד עניינים וזה נורא. הם כולם בחברת ההנהלה שלו וזה הכול ניגוד אינטרסים. אני מקווה שיעיפו אותו מהתפקיד שלו ובקרוב יהיה קפטן טוב לגביע דייויס".

לייטון יואיט טניסאי עבר אוסטרלי והמנטור של אלכס דה מינור. GettyImages
טענות קשות מאוד נגד טומיץ'. יואיט/GettyImages

יואיט, כאמור, הגיב ותקף בחריפות את טומיץ': "האיומים שקיבלתי, עליי ועל המשפחה שלי, זה כבר שנה וחצי ככה, אני לא חושב שמישהו בכלל היה מתייחס לבנאדם שמדבר אליו בצורה כזו. הוא כל הזמן איים עליי, ממש הציק לי. הייתי חייב להציב לו קו אדום כדי שזה ייפסק, אני לא מוכן לדבר איתו וכל אני באזור הוא לא ישחק בגביע דייויס.הכול התחיל בגלל שהוא ניסה לסחוט אותי בנוגע לכרטיסים חופשיים לטורנירים, זה היה לפני שנה".

יואיט המשיך ותקף: "זה מה שהתרגלנו לצפות מברני כבר. לא משנה איזה גרנד סלאם זה, הוא יפסיד בסיבוב הראשון ואז ייצא ויתקוף את כל העולם. אנחנו מנסים להציב סטנדרטים של התנהגות בגביע דייויס ובייצוג של אוסטרליה והוא לא קרוב לעמוד בהם בכלל. אני לא רוצה שום קשר לאיש הזה. התסכול הכי גדול שלי הוא שעשיתי הכול כדי לעזור לברני מהרגע הראשון שמוניתי לתפקיד, ביליתי איתו המון באחד על אחד ובטורנירים, ניסיתי להקיף אותו בצוות טוב מקצועית ושיעזור לו גם מבחינה פיזית, והוא המשיך עם השטויות שלו".

יואיט נשאל האם האיומים עליו ועל משפחתו מצד טומיץ' נפסקו, הוא ענה: "כן, אני לא חושב שיש לו את המספר שלי עכשיו". יואיט תקף את טומיץ' גם בנוגע לאליפות אוסטרליה הנוכחית כשאמר: "הכי מאכזב זה שביום הראשון של הטורניר היו לשחקנים שלנו המון ניצחונות והשחקנים לא קיבלו את הכבוד הראוי בגלל הדברים שהוא אמר. הליצן הזה משחרר אמירה מטופשת אחת וזה מקבל את הכותרות. יש לנו שחקנים יוצאים מן הכלל שעושים פה הישגים יוצאים מן הכלל. יש להם שבוע או שבועיים בשנה להצליח וליהנות מול הקהל הביתי והוא גונב להם את הכותרות".

יואיט המשיך: "אני לא יודע למה ברני הוא ברני, זה כנראה הטבע שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully