וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הכואב, ההבהרה והדילמה: ארגנטינה נערכת לקופה

לקראת הטורניר היבשתי, סקאלוני התייחס לאי זימון דיבאלה, הסיר את הספקות על עתידו ודיבר על השותף של מסי להתקפה

הכנות נבחרת ארגנטינה עולות שלב לקראת טורניר הקופה אמריקה, שייפתח בעוד פחות משלושה שבועות ובו תנסה אלופת העולם להגן על התואר היבשתי בו זכתה לפני שלוש שנים. לפני שהקפטן ליאו מסי מצטרף לאימונים בארצות הברית היום (שני), המאמן ליונל סקאלוני התייחס למספר סוגיות כששוחח עם התקשורת.

השחקן הכי מדובר בימים האחרונים היה פאולו דיבאלה, דווקא בגלל שהוא לא נכלל בסגל לטורניר הגדול. "אנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל הנבחרת לפני הכל. היו לנו בעיות בכמה עמדות וזו הרשימה שהחלטנו להרכיב. עשינו את זה עם כל הכאב שבעולם, כי אנחנו יודעים מה הוא נתן לנו. זה החלק המכוער בתפקיד המאמן", אמר סקאלוני על דיבאלה.

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני בהגרלת קופה אמריקה 2024. ANGELA WEISS/AFP, GettyImages
מגיע עם אנרגיות לניסיון לשמור על התואר. סקאלוני עם גביע הקופה אמריקה/GettyImages, ANGELA WEISS/AFP

לפני מספר חודשים טלטל המאמן את ארגנטינה, כשהעמיד בספק את עתידו על הקווים, אבל אחרי שבהמשך הוסרו הספקות לגבי נוכחותו בקופה אמריקה, כעת נדמה שסקאלוני צפוי להישאר מעבר לכך: "מי אמר שהקופה אמריקה זה הגבול? הייתה שנה לא טובה והרגשתי צורך לעצור. אהיה כאן כל עוד נשיא ההתאחדות רוצה. היום אני כאן עם אנרגיות מלאות, בנובמבר זה לא היה המצב".

בנבחרת ארגנטינה קיימת שביעות רצון מכך שמסי חזר לשחק בעקביות אחרי תקופה בה סבל מפציעות. כעת, אחת הדילמות של סקאלוני קשורה לזהות שותפו של מספר 10 בהתקפה. המאמן שחתום עד סוף מונדיאל 2026, יצטרך להתמודד כרגיל עם בחירה קשה בין לאוטרו מרטינס לחוליאן אלברס. "חוליאן שיחק פחות בחודשים האחרונים, אבל יש לו מקום בקבוצה מובילה כמו מנצ'סטר סיטי. לאוטרו היה מלך שערי הליגה האיטלקית. נחליט ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully