וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוהה איך אסתדר שם": דיבאלה רומז על מעבר לליגה אחרת?

החלוץ התייחס לאי זימונו לקופה אמריקה: "מכה קשה מאוד, אבל מבין את סקאלוני". וגם: הסקרנות לשחק בספרד או באנגליה

תקציר: אמפולי - רומא 1:2/ספורט1

כאשר ליונל סקאלוני פרסם בשבוע שעבר את הסגל המורחב שזומן לסיבוב המשחקים של נבחרת ארגנטינה בארצות הברית, כמעט כל התגובות עסקו בכך שפאולו דיבאלה לא נכלל ברשימת השחקנים שממנה יבחר מאמן אלופת העולם את אלה שישחקו בקופה אמריקה. בריאיון ל"אתלטיק" שפורסם היום (חמישי), כוכב רומא התייחס גם לנושא הזה וגם לסיכוי שהוא יעזוב מתישהו את הליגה האיטלקית.

דיבאלה שסיים שישי בטבלת הכובשים בסרייה א' (בצוותא עם עוד ארבעה שחקנים) עם 13 שערים ורביעי בטבלת המבשלים (יחד עם כריסטיאן פוליסיץ') עם תשעה, אמר: "הרגשתי שעשיתי כמה דברים טובים העונה. הייתי בטוח שאכנס לסגל, לכן זו הייתה מכה קשה מאוד בשבילי לספוג, כי להיות חלק מהנבחרת זה אחד הדברים הכי טובים שיש. אבל אני גם מבין שקשה למאמן שלנו לבחור. יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים בכל הקבוצות באירופה, והוא חייב לבחור 26. אני מכבד את ההחלטה שלו. תמיד אמרתי לו את זה. אני ביחסים נהדרים עם סקאלוני ובטוח שהוא החליט מה שהכי טוב לנבחרת. אני אעודד מהבית, כמו בכל פעם שלא הייתי בסגל. יש לי המון חברים שם ואני מקווה בכל ליבי שהם יזכו שוב בקופה אמריקה".

גמר מונדיאל 2022: פאולו דיבאלה, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
אם ארגנטינה תזכה בתואר נוסף, הוא יצטרך לחגוג אותו מהבית. דיבאלה בגמר המונדיאל/GettyImages

ברומא הוא סיים זה עתה את עונתו השנייה, אבל באיטליה דיבאלה משחק כבר 12 שנים. שלוש הראשונות היו בפאלרמו ואחריהן הגיע שבע ביובנטוס. שמו נקשר בעבר עם מועדונים גדולים כמו ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי.

החלוץ טוען: "אני באיטליה כמעט 12 שנים ומרגיש כאן מדהים. קשה לי לראות את עצמי מחוץ לאיטליה, כי כאן גדלתי והפכתי לגבר. איטליה נתנה לי הכל. יהיה קשה לעזוב, אבל כמובן שתמיד יש את הסקרנות והתהייה איך הייתי מסתדר בליגות טובות כמו בספרד ובאנגליה, שיש בהן קבוצות גדולות ושחקנים נהדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully