וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רומן חתם במכבי פתח תקוה לעונה עם אופציה

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 13:23

אחרי העזיבה של קוז'וך לבאר שבע, מחזיקת הגביע מינתה "מאמן שאפתני, צעיר, מודרני ורעב להצלחה". רומן, שכבר סיכם כמאמן הנוער של מכבי חיפה: "בטוח שנמשיך במגמה החיובית שהמועדון עובר"

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

במכבי פתח תקוה היו בטוחים במהלך כל סוף השבוע האחרון שהארכת חוזהו של המאמן רן קוז'וך היא רק עניין של זמן, אחרי שהיו"ר אבי לוזון סיכם עימו את מרבית הפרטים והתחושה הייתה שימשיך לעונה נוספת.

הפיטורים של אליניב ברדה מהפועל באר שבע ביום שישי בבוקר טרפו את הקלפים וסללו למעשה את דרכו של קוז'וך לבאר שבע. אם מוסיפים לכך שגם מסאי דגו, המועמד השני בתור, חתם אתמול (ראשון) לשנתיים בהפועל תל אביב, ניצבה מכבי פתח תקוה בפני סיטואציה שהיא לא ממש הייתה מוכנה אליה. הרצון של אבי לוזון ושאר אנשי המועדון היה למצוא שוב מאמן צעיר שנמצא בתחילת דרכו, בדומה למהלך שהביא את קוז'וך בינואר האחרון.

מי שנבחר בסופו של דבר הוא דן רומן, שחתם לעונה עם אופציה לשנה נוספת במכבי פתח תקוה. כזכור, בשבוע שעבר רומן כבר היה קרוב לסיכום במכבי חיפה על מינויו לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של המועדון, אך הדברים לא נסגרו. רומן, 41, שימש עד עתה כעוזר מאמן - אך הדגיש לא פעם שהוא מכוון להיות מאמן ראשי בליגת העל. "במועדון ראו בדן רומן כמועמד הנכון להמשך הדרך", הסבירו במכבי פתח תקוה בהודעה על מינויו של רומן, "מאמן שאפתני, צעיר, מודרני ורעב להצלחה".

רומן אמר לאחר החתימה: "אני שמח ומרוגש לחתום בקבוצה שאני מכיר כשחקן ושתהיה לי קבוצת הבוגרים הראשונה שלי. אני בטוח שאנחנו נמשיך במגמה החיובית שהמועדון הזה עובר. מחכה בקוצר רוח לאימון הראשון".

השם הראשון שעלה על הפרק הוא שמו של מאמן קבוצת הנוער תמיר לוזון, בנו של אבי לוזון, שזכה העונה באליפות מרשימה כששניים משחקניו, ניב יהושוע ולירן חזן, אף הוקפצו במהלך העונה לקבוצה הבוגרת והפכו גם שם להיות שחקנים משמעותיים. עם זאת, בפתח תקוה הבינו שהמכשול העיקרי בלתת ללוזון ג'וניור את המושכות לקבוצה הבוגרת, הוא החשש מפני ביקורות או טענות שעלולות להגיע בימים פחות טובים על כך שמונה רק בשל ייחוסו המשפחתי, ולאו דווקא בשל כישוריו המקצועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אבי לוזון עם רן קוז'וך בחגיגות הגביע של מכבי פתח תקוה. רענן ברנובסקי
הניצחון בגמר שלח את ברדה הביתה, והעביר את קוז'וך לבאר שבע/רענן ברנובסקי

במכבי פתח תקוה רצו שלא להתמהמה עם החתמת המאמן, שכן הקבוצה צריכה לעשות את ההכנות המקצועיות לקראת מחנה האימונים של טרום העונה וההכנות לקראת המשחקים בסיבוב המקודמות השני של הליגה האירופית, שמתוכננים לסוף חודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully