וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד הזר לא יגיע למכבי חיפה: "הנושא סגור"

המנהל הספורטיבי של ורוצלאב התייחס בשנית לסוגיה: "דיברתי עם מכבי חיפה, ההעברה מעל ליכולות שלהם. אנחנו אוהבים את נהואל ורוצים שיישאר"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

עושה רושם שמתיאס נהואל לא ישחק במכבי חיפה. היום (ראשון) המנהל הספורטיבי של שלונסק ורוצלאב, לה שייך שחקן הכנף, התייחס בפעם השנייה למועמדותו לירוקים - והוריד מהפרק כל אפשרות שהמעבר ייצא לפועל.

המנהל הספורטיבי דויד באלדה נגע בסוגייה באמצעות חשבון ה-X שלו, וכתב בפוסט: "בקצרה לגבי נהואל. קיימנו היום שיחה בין המועדונים, אני והמנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, הבהרתי שעמדתנו היא שאנחנו אוהבים את נהואל ורוצים שהוא יישאר. מבחינת מכבי חיפה, ההעברה מעל ליכולות שלהם ואני חושב שהנושא סגור".

מתיאס נהואל במדי ריאל אוביידו. Manuel Queimadelos/ Quality Sport Images, GettyImages
לא צפוי ללבוש את הירוק של מכבי חיפה. מתיאס נהואל/GettyImages, Manuel Queimadelos/ Quality Sport Images

כזכור, לפני מספר ימים סומן נהואל כמי שמכבי חיפה הייתה רוצה להפוך לרכש הראשון שלה בקדנציה החדשה של ברק בכר. הקיצוני שנולד בארגנטינה והתפתח ככדורגלן בספרד כיכב בשנתיים האחרונות במדי ורוצלאב, כולל תשעה שערים ושני בישולים בעונה האחרונה.

כבר ביום שישי האחרון אמר באלדה: "ההצעה על נהואל ממכבי חיפה הייתה נמוכה. לא היה שום דבר לשוחח עליו. אנחנו לא רוצים למכור אותו באף סכום. אנחנו אוהבים אותו ורוצים שהוא ימשיך אצלנו. נתחיל שיחות איתם רק עם נקבל עליו הצעה של כמה מיליוני יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully