וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצעה על נהואל הייתה נמוכה. נתחיל שיחות רק תמורת מיליוני יורו"

31.5.2024 / 22:20

מנהלה הספורטיבי של שלונסק ורוצלאב, בה משחק מתיאס נהואל המועמד למכבי חיפה, התייחס להצעת הירוקים: "לא היה על מה לדבר, רוצים אותו אצלנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

מכבי חיפה רק סיימה את העונה שלה בסוף השבוע הקודם, אבל כבר החלה בהכנות לעונה הבאה תחת המאמן הישן-חדש, ברק בכר. הירוקים הביעו עניין כבר ברכש ראשון בדמותו של מתיאס נהואל, שחקן הכנף של שלונסק ורוצלאב הפולנית, אך נראה שלקבוצה מהכרמל יהיה קשה לשים את היד על הספרדי בן ה-27.

מנהלה הספורטיבי של הקבוצה הפולנית של נהואל התייחס להתעניינות מצד הירוקים ואמר: "ההצעה על נהואל ממכבי חיפה הייתה נמוכה. לא היה שום דבר לשוחח עליו. אנחנו לא רוצים למכור אותו באף סכום. אנחנו אוהבים אותו ורוצים שהוא ימשיך אצלנו. נתחיל שיחות איתם רק עם נקבל עליו הצעה של כמה מיליוני יורו".

מתיאס נהואל במדי שלונסק ורוצלאב. מתוך האתר הרשמי של שלאסק ורוצאלב, צילום מסך
הצעה נמוכה מדי? מתיאס נהואל/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של שלאסק ורוצאלב

נהואל נולד בארגנטינה, אך התפתח ככדורגלן בספרד והתחיל את הקריירה בשורות ויאריאל, כאשר בנוסף שיחק בבטיס ובקבוצת המילואים של ברצלונה. לנהואל 41 הופעות בלה ליגה, שם לא הצליח להותיר חותם. הוא יכול לשחק הן בכנפיים והן כקשר התקפי, אבל לרוב מתופקד באגף שמאל. נהואל שיחק גם בנבחרות ספרד עד גיל 19 ו-21. קבוצות נוספות בהן עבר בקריירה הן אולימפיאקוס, טנריפה, דפורטיבו לה קורונה וריאל אוביידו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully