וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קבוצת פאר תחזר אחר אבדיה? "המחיר יהיה גבוה"

ב"לוס אנג'לס טיימס" העלו את שמו של הישראלי בהקשר של הלייקרס - וגם הציגו את המתווה: "הרבה סקאוטים ומנהלים אוהבים אותו"

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

גמר ה-NBA ייצא לדרך בעוד מספר ימים, אך 28 הקבוצות שלא ייקחו בו חלק כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. שמו של דני אבדיה כבר הוזכר בהקשר של חלקן, ואל הרשימה הזו אפשר להוסיף גם את לוס אנג'לס לייקרס.

ב"לוס אנג'לס טיימס" העלו את שמו של הישראלי כאופציה לקראת חיזוק הסגל לעונה הבאה, אולם הודו שהעונה הנפלאה בוושינגטון הביאה לכך שמחירו גבוה. "הרבה סקאוטים ומנהלים אוהבים אותו, בגלל החכמה והקשיחות שלו", נכתב. "אבל אם אחרים אוהבים אותו, זה אומר שגם הוויזארדס אוהבים אותו. זה אומר שהוא יהיה יקר".

בכתבה הנ"ל כללו את אבדיה ביחד עם קייל קוזמה, מלקולם ברוגדון, קלדון ג'ונסון, ברוס בראון ודוריאן פיני סמית' - שחקני רוטציה מוערכים, שהלייקרס יצטרכו לשלם, "ככל הנראה בחירת דראפט, אולי שתיים, וגם משכורת יחסית גבוהה" כדי לצרף לשורותיהם. "במקרים הללו, הלייקרס כמעט בטוח יצטרכו לשלוח לפחות בחירת סיבוב ראשון אחד, וכדי להשוות משכורות, גם שחקן כמו רוי האצ'ימורה, ג'ארד ונדרבילט, גייב וינסנט או דיאנג'לו ראסל (אם ינצל את אופציית השחקן שלו".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
בעונה הבאה עם לברון ודייויס? אפשר לחלום. אבדיה/רויטרס

קבוצה נוספת שלפי דיווחים עשויה להתעניין בישראלי היא אוקלהומה סיטי, אולם לפני העיתונאי ג'ייק וויינבאך, היא עשויה לללכת דווקא על חברו של אבדיה לקבוצה - קייל קוזמה. "הת'אנדר והוויזארדס עשויות לדסקס טרייד של קוזמה תמורת ג'וש גידי ובחירות דראפט", טען, "קוזמה יתאים מאוד כשחקן כנף ב-OKC, וגידי יתאים לראייה העתידית של וושינגטון". הבלוגר ברקסטון ריינולדס הגיב לו וכתב: "מה עם אבדיה? הוא הרבה יותר מתאים מקוזמה. הייתי שמח גם לשלם יותר מדי עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully