וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחורה חמה: אבדיה סומן כ"מטרת טרייד" עבור שתי קבוצות

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 8:26

לפי "בליצ'ר ריפורט", קליבלנד ו-OKC צריכות ללכת על שחקן וושינגטון בקיץ הקרוב: "החוזה שלו - מציאה". אז איך ייראו עסקאות שכאלה?

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

רוב קבוצות ה-NBA כבר סיימו את העונה והחלו להתכונן ל-2024/25. ב"בליצ'ר ריפורט" בחרו "מטרת טרייד שאפתנית" אחת עבור כל אחת מ-30 הקבוצות, ולפיה מתברר כי דני אבדיה הוא אחד השחקנים המבוקשים בליגה. הישראלי מצא עצמו פעמיים ברשימה - פעם אצל אוקלהומה סיטי, ופעם אצל קליבלנד.

"קשה לדעת איך הקאבס ייראו בקיץ", נכתב. "ג'יי בי ביקרסטאף פוטר ונדמה כאילו כל הסגל מלבד אוון מובלי מועמד לעבור בטרייד. אבל אבדיה הגיוני לכל גרסה של הקבוצה. פורוורד קשוח שהשתפר כפליימייקר וקלע שיא קריירה של 14.7 נקודות בעונתו הרביעית. הוא הגיוני גם כיוצר נוסף וגם כשחקן הגנה טוב, בין אם דונובן מיטשל ימשיך, דריוס גרלנד או שניהם. השיפור שלו בקליעה אומר שהוא יכול לשחק גם בעמדה 4 ביחד עם מובלי, אם ג'ארט אלן יעזוב. החוזה של אבדיה נראה כמו מציאה, ולכן וושינגטון לא תיפרד ממנו בקלות. אם קליבלנד תשים על השולחן את אלן, ואולי גם בחירת דראפט קרובה, זה אמור להיות מספיק".

לת'אנדר יש עוד יותר נכסים - אינספור בחירות דראפט, שחקנים צעירים וחוזים נוחים - אך הג'נרל מנג'ר סם פרסטי בדרך כלל ידוע בסבלנות שלו, ועל כן סביר להניח ש-OKC לא תבצע טרייד יוצא דופן בקיץ הקרוב. לפי "בליצ'ר ריפורט" הקבוצה של מייק דייגנולט אמנם זקוקה נואשות לעוד ריבאונדים - אך גם לעוד קליעה.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
מבוקש. אבדיה/רויטרס

"לאורי מארקנן יכול היה להיות אידיאלי, אבל הוא יעלה להם מחיר מקסימום ולא סביר שהמועדון הזה ישלם כך", נכתב. "לכן, אוקלהומה סיטי זקוקה למישהו שיהיה בשישייה או השביעייה הראשונה ברוטציה בלי לשבור את הבנק. אבדיה. החוזה שלו הוא גניבה ועד כה, בכל פעם שנגע יותר בכדור הוא שגשג. בזכות היכולות ההגנתיות שלו, הוא בקלות יכול לסיים משחקים ב-OKC. הוויזארדס כמובן לא מחפשים להעביר אותו, אבל לת'אנדר יש שלל בחירות דראפט כדי ליצור שוק משלהם".

בבלוג Inside The Thundet ניתחו את האפשרות הזו וטענו כי אבדיה בהחלט יוכל לתפוס את מקומו של ג'וש גידי בחמישייה - בין אם בתחילת המשחק, או בסיומו. "OKC יכולה להציע מה שהיא צריכה כדי להשיג אותו, בין אם זה יהיה גידי או מספר בחירות דראפט. אם פרסטי רוצה, הוא יכול לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully