וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטחה על הרצפה במכה מלוכלכת: קייטלין קלארק סופגת

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 10:16

נמשכת קבלת הפנים העוינת ב-WNBA לכדורסלנית המדוברת, שקיבלה מרפק בגב בתוספת קללות "יא כלבה". קלארק הגיבה, והסתבכה

קייטלין קלארק סופגת מהלומה וקללה מיריבה במהלך משחק WNBA/מתוך שידורי הטלוויזיה

קייטלין קלארק היא הכדורסלנית הכי מדוברת בארה"ב, ושוב מתברר שלא כולם אוהבים את זה. בסוף השבוע היא וקבוצתה אינדיאנה פיבר רשמו את הניצחון השני שלהן העונה, כשגברו 70:71 על שיקגו סקיי במסגרת ה-WNBA, אבל התקרית הכי מדוברת מהמשחק לא הייתה ממש קשורה לכדורסל, אלא גילוי אלימות כלפי השחקנית הצעירה.

בסיום הרבע השלישי שחקנית שיקגו שנדי קרטר קלעה סל, ניגשה לקלארק, צעקה עליה "את כלבה!" - ודחפה אותה לרצפה עם כתף אלימה. לאחר מכן קלארק אמרה: "לא, זה לא מהלך כדורסל. אבל אתם יודעים, אני חייבת לעבור את זה, זה הכדורסל ברמות האלה".

עוד בוואלה!

שוברת שיאים, מעוררת גזענות ומקבלת בראש: קייטלין קלארק משגעת את ארה"ב

לכתבה המלאה

בסופו של דבר, כאמור, קלארק וקבוצתה הצליחו לנצח, כשהיא מסיימת עם 11 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קרטר, שסיימה עם 19 נקודות, סירבה להתייחס לנושא בסיום. "אני לא עונה על שום שאלת קייטלין קלארק", הצהירה בהפגנתיות עוינת.

גם במשחק הקודם מול סיאטל היא סבלה משמירה צמודה עליה, שכללה עקיצות מהיריבות, ובמהלך המשחק נצמדה לוויקטוריה ווויאנס אחרי עימות חם על הפרקט. בעקבות זאת קלארק קיבלה עבירה טכנית שלישית העונה - כבר במשחק התשיעי שלה. לצערה, ב-WNBA מקבלים עונש השעיה אחרי העבירה הטכנית השביעית, וקלארק כבר בקצב מהיר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully