וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס נפרד מריאל: "הסוד? כאן לא מפסידים משחקי גמר"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 1:53

הקשר האגדי של ריאל מדריד ערך את משחקו האחרון במועדון: "יש פה איכות, אבל המנטליות זה מטורף". על הפרישה: "אי אפשר לתכנן דבר כזה"

אוהדי ריאל מדריד חוגגים בסנטיאגו ברנבאו את הזכייה בליגת האלופות/רויטרס

שש פעמים ליגת האלופות. חמש זכיות בגביע העולם למועדונים. ארבע אליפויות ספרד, ארבעה סופר קאפ אירופי, ועוד פעם אחת גביע המלך. שלוש פעמים זכייה בבונדסליגה, שלושה גביעים בגרמניה, פעם אחת אלוף העולם עם גרמניה. טוני קרוס ערך אתמול (שבת) את משחקו האחרון בריאל מדריד, וסיים אותו בסטייל, עם עוד תואר, ונפרד מהבלאנקוס כמו האגדה שהוא. בסיום המשחק הניף את הגביע לקול תשואות חבריו, הניף עם לוקה מודריץ' את המספר 6 עם אצבעותיו, וניגש לקהל להודות לו - וכמובן זכה לתשואות ממושכות.

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס, אחרי הזכייה בליגת האלופות 2024. Marc Atkins, GettyImages
כמה אהבה, איזו הערכה. קרוס/GettyImages, Marc Atkins
שחקני ריאל מדריד מריעים לקשר טוני קרוס, אחרי משחק הפרידה שלו. רויטרס
שחקני ריאל מדריד מריעים לקשר טוני קרוס, אחרי משחק הפרידה שלו/רויטרס

קרוס נשאל על העזיבה כאלוף אירופה: "קשה לתכנן דבר כזה, אבל זה נהדר. לא היה לנו משחק טוב היום, אבל נראה שבמשחקים כאלה, אנחנו לא מסוגלים להפסיד. היה לנו מזל במחצית הראשונה, בהפסקה ניסינו לשנות כמה דברים כדי לחזור, ניסינו לשחק יותר צפוף, המאמן שם את ג'וד יותר קרוב אליי. ואחרי שכבשנו זה שינה הכל, והיה ברור שננצח, אבל עד אז היה קשה מאוד".

עוד בוואלה!

איש של עקרונות: מה עומד מאחורי הפרישה של טוני קרוס?

לכתבה המלאה

קרוס נשאל, מה שונה בריאל מדריד? "אתה לא מפסיד משחקי גמר, וזה בסיס טוב", אמר בחיוך, "הדרך לגמר בשנים האחרונות הייתה מבוססת גם על איכות, אבל המנטליות זה היה מטורף. הרבה מזה זה אמונה. ואני חושב שזה מה שמפריד בין ריאל מדריד למועדונים אחרים.... שש פעמים ליגת האלופות, זה מטורף, מעולם לא חלמתי שדבר כזה יוכל לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully